موفقیت پلیس با همت و تلاش جهادی محقق می شود

فرمانده انتظامی استان با اشاره به لزوم تلاش بیشتر کارکنان در اجرای ماموریت های محوله، گفت: موفقیت پلیس با همت و تلاش جهادی محقق می شود.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “حاجی محمدمهدیان نسب” در جلسه شورای فرماندهی انتظامی شهرستان “همدان” با بیان اینکه کار در نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست و این زحمات شبانه روزی شایسته تقدیر است، گفت: موفقیت پلیس با همت و تلاش جهادی محقق می شود و این مهم با تلاش هرچه بیشتر کارکنان در اجرای ماموریت های محوله محقق خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب پلیس استان در راستای تامین امنیت مراسمات دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه، گفت: بحمدالله شاهد امنیت خوبی در استان در این ایام بودیم که حاصل زحمات تمامی کارکنان پلیس استان است.

وي در ادامه به تقريظ هاي مقام معظم رهبري بر حاشيه كتاب هاي نويسندگان همداني اشاره كرد و گفت: معظم له در اين تقريظ ها از همداني ها با عنوان بچه هاي با عشق و با صفاي همدان ياد كرده اند كه اين امر باعث افتخار مردم استان است و نشان دهنده اهميت و ارزش كار فرهنگي است چرا که جنگ امروز، جنگ فرهنگي است ودشمن قصد دارد با نفوذ فرهنگي باعث شود باورها و اعتقادات ما از بين برود تا بتواند به اهداف شوم خود دست يابد.

اين مقام انتظامي در ادامه به روساي كلانتري و پاسگاه هاي تابعه توصيه كرد كه به شدت در بحث كار فرهنگي فعال باشند چرا كه دشمن مي خواهد غيرت ديني را از جوانان ما بگيرد و يكي از روشهاي دشمن در اين زمينه، عفت زدايي از جامعه با ترويج مجرد گرايي است كه متاسفانه برخي جوانان بدون توجه به اهداف شوم دشمن، به آن تن مي دهند.

سردار مهديان نسب سپس به لزوم امر به معروف و نهي از منكر در بين كاركنان اشاره كرد و گفت: ناجا جهت توجه به امر به معروف و نهي از منكر اقدام به راه اندازي كميته ويژه اي در سطح تمامي فرماندهي ها کرده كه مصوبات آن براي همه كاركنان لازم اجرا است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *