مطالبات سال گذشته پرستاران تا پایان امسال پرداخت می‌شود

سادس/مازندران رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با روسای منتخب نظام پرستاری شهرستان‌های استان گفت: در تلاشیم تا پایان سال مطالبات ۱۴۰۱ پرستاران پرداخت شود.

به گزارش سادس، فرهاد غلامی امروز، ۸ آذر در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نمایندگان منتخب نظام پرستاری در شهرستان‌های استان که در سالن علامه حسن زاده آملی این دانشگاه برگزار شد، بر حفظ حقوق مادی و معنوی پرستاران تاکید کرد و خواستار افزایش تعامل و ارتباطات جامعه پرستاری و نظام پرستاری با دانشگاه شد.

وی با بیان اینکه مطالبه‌ها باید همراه با احترام به قوانین، موازین اداری و اخلاقی باشد تا به نیتجه مطلوب برسد، افزود: ما در نظام سلامت مسیر و اهداف مشترک داریم و باید با نگاه خدمت به مردم به دنبال ارتقای سطح سلامت جامعه باشیم.

این مسئول ادامه داد: ما به عنوان نماینده دولت تلاش می‌کنیم تا از همه گروه‌های شاغل در حوزه سلامت از جمله کارکنان و پرستاران حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تأخیر ۱۲ ساله اجرای نظام تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری تصریح کرد: در دولت سیزدهم این مورد اجرایی شد.

وی افزود: عدالت در پرداخت و شفاف سازی در امور مالی از اصول حاکم دانشگاه است و تمامی مسائل مالی به صورت روشن و با محاسبات دقیق بر اساس قوانین و بخشنامه های ابلاغی وزارت بهداشت و مصوبات مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

در ابتدای این جلسه نمایندگان منتخب نظام پرستاری در شهرستان‌های استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با مشکلات و چالش های فراروی این قشر از جمله اجرای کامل تعرفه گذاری، قانون بهره وری، شفاف سازی در پرداخت‌ها و پیگیری برخورداری از فوق العاده خاص و غیره پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده، تصمیمات لازم را اتخاذ شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *