شناسایی برترین‌های تنیس زیر ۱۸ سال کشور در اهواز

شناسایی برترین‌های تنیس زیر ۱۸ سال کشور در اهواز

سادس/خوزستان فینال مسابقات تنیس زیر ۱۸ سال کشور امروز هشتم آذرماه با حضور معاون وزیر ورزش و رییس فدراسیون در اهواز برگزار شد.

محمدرضا جمهیری رییس هیات تنیس خوزستان در گفت و گو با سادس، اظهارکرد: مسابقات تنیس زیر ۱۸ سال ایران که با حضور ۱۲۶ نفر از سراسر کشور از دوم آذرماه به میزبانی باشگاه نفت اهواز آغاز شده است، امروز هشتم آذر با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

وی با بیان این که کلهر معاون وزیر ورزش، عزیزی رییس فدراسیون تنیس و  بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در فینال مسابقات حضور داشتند، گفت: در رده سنی زیر ۱۰ سال امیرحسین حسنی به قهرمانی رسید، امیر محمد امینی بروجنی دوم شد و رهام فلاحتی و حامی عظیمی پور سرابی مشترکا صاحب مدال برنز شدند.

شناسایی برترین‌های تنیس زیر ۱۸ سال کشور در اهواز

رییس هیات تنیس خوزستان عنوان کرد: در رده سنی زیر ۱۲ سال کیان مهرابیانی صاحب مدال طلا شد، پارسا ذوالفقاری به مدال نقره رسید و ساتیار حدادیان و آراد زینلی مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

وی با بیان این که در رده سنی زیر ۱۴ سال و زیر ۱۶ سال آرین چهرازی از خوزستان به قهرمانی رسید، گفت: در رده سنی زیر ۱۴ سال راستین اکبری دوم شد و سپهراد خادمی زاده و سید احمد صدرا میرزادی به صورت مشترک صاحب مدال برنز شدند. در رده سنی زیر ۱۶ سال سید احمد صدرا میرزاری به مدال نقره رسید و سپهراد خادمی زاده و آریان شعبان نژاد به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *