برای تعامل آمده‌ام، نه تقابل/ از تکواندو کشور عقب افتاده‌ایم

برای تعامل آمده‌ام، نه تقابل/ از تکواندو کشور عقب افتاده‌ایم

سادس/کرمانشاه سرپرست جدید هیات تکواندو کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت تکواندو کرمانشاه خوب نیست، گفت: از تکواندوی کشور عقب افتاده ایم.

مسعود حجی زواره که اخیرا به عنوان سرپرست هیات تکواندو کرمانشاه انتخاب شده در گفت و گو با سادس، وضعیت تکواندو کرمانشاه را خوب ندانست و اظهارکرد: متاسفانه وضعیت تعداد بیمه شده های تکواندوی کرمانشاه اصلا برایم خوشایند نبود و در شان این رشته نیست.

وی افزود: در جمعیت دو میلیون نفری کرمانشاه، تنها ۴۶۰۰ نفر بیمه شده تکواندو داریم که برای رشته ای المپیکی مانند تکواندو این تعداد به هیچ عنوان کافی نیست و انتظار داشتم حداقل ۱۰ هزار بیمه شده داشته باشیم.

سرپرست جدید هیات تکواندو کرمانشاه با بیان اینکه تکواندو در بسیاری از شهرستانهای استان تعطیل شده، گفت: از طرفی این رشته هیچ حامی مالی ندارد، در حالیکه در کرمانشاه تعدادی کارخانجات و واحد تولیدی داریم که می توانند حامی مالی این رشته باشند.

وی اضافه کرد: در بخش استعدادیابی هم کار چندانی صورت نگرفته، بگونه ای که اخیرا در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور فقط دو تا سه مدال کسب کردیم که شایسته ما نیست.

حجی زواره یادآورد: در حال حاضر هم کرمانشاه در تیم ملی تنها یک نماینده دارد که آرین سلیمی است، درحالیکه می توانیم تعداد ملی پوشان بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه از تکواندو کشور عقب مانده است، گفت: برای تعامل آمده ام و نه تقابل و از تجربیات پیشکسوتان و بزرگان این رشته همچون محمد حسین زاده، غلامرضا مریدی، یعقوب حیدری، علیرضا صفری و … استفاده خواهم کرد.

سرپرست هیات تکواندو استان کرمانشاه با بیان اینکه با اداره کل ورزش و جوانان استان نیز تعامل  خواهم داشت، افزود: آقای حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان با دغدغه و تلاش زیاد مانند همه رشته های دیگر همواره از تکواندو حمایت داشته است.

وی تاکید کرد: رئیس فدراسیون تکواندو هم که یکی از افتخارات ورزش ایران است و تکواندو را خوب می شناسد، بابت تکواندو این استان نگرانی هایی دارد و اعلام کرده که از نظر امکانات، تجهیزات و معنوی حامی ما خواهد بود.

حجی زواره که دارنده مدال طلای تکواندو قهرمانی جهان است، در پایان با قدردانی از زحمات رئیس قبلی هیات تکواندو کرمانشاه گفت: تلاش می کنم به معنای واقعی خودم را خرج تکواندو کنم. برای آن وقت بگذارم، مسابقه برگزار کنم، میزبانی مسابقات و اردوها را بگیرم و از ورزشکاران قهرمان حمایت داشته باشم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *