اردوی جامائیکا و فرانسه نداریم/ حدادی می‌خواهد وارد کار مدیریتی شود

اردوی جامائیکا و فرانسه نداریم/ حدادی می‌خواهد وارد کار مدیریتی شود

مدیرتیم‌های ملی دوومیدانی در مورد برنامه فدراسیون برای ورزشکاران تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.

هادی سپهرزاد در مورد برنامه ورزشکاران تیم ملی در فصل مسابقات داخل سالن به سادس، گفت: تا الان چند نشست با کمیته‌های تخصصی داشته‌ایم و برنامه‌های ورزشکاران را می‌گیریم. فدراسیون هم برنامه‌هایی دارد که در حال تصمیم‌گیری هستیم تا کار را شروع کنیم.

او در مورد حضور 6 دوومیدانی‌کار ایران در رنکینگ سهمیه المپیک گفت: با توجه به شرایطی که داریم اکثر برنامه‌هایمان داخلی است. سعی می‌کنیم کار را با امکانات داخلی و مربیان داخلی که نتیجه گرفته‌ایم، ادامه بدهیم. مسابقاتی برای سال آینده در نظر گرفته‌ایم و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا آنها را به مسابقات خوبی که امتیاز رنکینگ خوبی دارند، اعزام کنیم.

سپهرزاد ادامه داد: رنکینگ، سهمیه قطعی نیست و به کل ورزشکاران جهان بستگی دارد. از طرفی برخی کشورها دست‌شان بازتر است و می‌توانند در مسابقات بیشتری شرکت کنند اما متاسفانه ما آسیایی‌ها به دلایل مختلف نمی‌توانیم در تورنمنت‌های مختلف اروپایی شرکت کنیم. کار سخت است اما دور از دسترس نیست.

خبری از اردوی جامائیکا نیست

او در مورد وضعیت ورزشکارانی که به بازی‌های آسیایی اعزام شدند، بیان کرد: خانم فصیحی با تصمیم شخصی به صربستان رفته و تمریناتش را آنجا ادامه می‌دهد. خانم اسماعیل‌نژاد فعلا در شهر خودش تمرین می‌کند تا به تهران بیاید و اینجا کارش را ادامه بدهد. قرار است یکی از اتاق‌های آفتاب انقلاب را به شکل خوبی برای آقای رسولی بازسازی کنند تا تمریناتش را شروع کند. با آقای تفتیان و پیرجهان هم جلسه داشته‌ایم. پیرجهان انتخاب کرده در شهر خودش تمرین کند. صابری هم در مشهد و زیر نظر ابراهیم‌نژاد تمرین می‌کند.

مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که تفتیان قصد دارد بار دیگر در جامائیکا و فرانسه اردو برگزار کند، گفت: فعلا چیزی در این مورد نگفته است اما فدراسیون دیگر اعتقادی به این شکل اردوها حداقل برای برخی از ورزشکاران ندارد.

سپهرزاد در مورد اینکه به نظر می رسد مهدی پیرجهان مدتی است از شرایط آمادگی دور شده، گفت: مهدی امسال رکوردش را تکرار کرد. قبلا می‌توانست در کل فصل بدنش را در شرایط مطلوبی حفظ کند اما امسال مخصوصا در بازی‌های آسیایی نتوانست. تغییر مربی برخی مواقع خوب نیست و اثر معکوس دارد. جوان بااستعددی است و کمکش می‌کنیم تا راهش را پیدا کند.

رسولی حداقل‌ها را می‌خواهد

او در مورد انتقادات حسین رسولی از شرایط  تمریناتش و درخواستش برای داشتن یک تیم گفت: رسولی چیز زیادی نخواسته است. برای ورزشکاری که مدال طلای بازی‌های آسیایی گرفته داشتن مربی، برخورداری از خدمات فیزیوتراپی و ماساژ، تامین هزینه‌های ورزش قهرمانی مثل لوازم و مکمل و اعزام به مسابقات بین‌المللی حداقل‌هایی است که باید داشته باشد. فدراسیون در حد توانش کارهایی را کرده اما از این به بعد اگر می‌خواهیم نتیجه بگیرد باید حمایت بیشتری شود.

سپهرزاد در مورد تصمیم احسان حدادی بعد از دوران قهرمانی گفت: می‌خواهد در بخش مدیریتی وارد عرصه ورزش شود.

با آسیا وارد جنگ نمی‌شویم

مدیرتیم‌های ملی دوومیدانی در مورد وضعیت شکایت فدراسیون ایران به کنفدراسیون دوومیدانی آسیا در مورد از دست رفتن طلای نیمه ماراتن دوبی گفت: طبق مستندات در حق ورزشکاران ما اجحاف کرده‌اند. تمام مستندات را لیست کرده و برای کنفدراسیون آسیا و آقای دهلان الحمد(رئیس کنفدراسیون آسیا) فرستاده‌ایم. اگر پاسخ‌شان درست نباشد به فدراسیون جهانی شکایت می‌کنیم. نمی‌خواهیم وارد جنگ شویم بلکه می‌خواهیم مسالمت‌آمیر حل شود.

او در این مورد به از دست رفتن کرسی ایران در کنفدراسیون دوومیدانی آسیا اشاره و بیان کرد: علت اصلی چنین اتفاقی، از دست رفتن کرسی‌مان در فدراسیون آسیایی است. زمانی که پست نایب رئیسی آسیا برای ایران بود، به هیچ عنوان چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد.

انتهای پیام  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *