جذب نیروهای متخصص در سازمان استاندارد

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: بیش از ۶۰ درصد کارکنان ما خانم هستند و قریب به ۷۰۰ نیروی متخصص جذب خواهیم کرد که نقش خانم ها را در این جذب‌های جدید پررنگ خواهیم دید. بسیاری از مدیران کل ما زنان هستند که در دولت سیزدهم این درصد بیشتر شده است.

به گزارش سادس، مهدی اسلام پناه، در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با معاونت امور زنان و خانواده، در خصوص اقدامات این سازمان در حوزه زنان و خانواده با تاکید بر اینکه این تفاهم نامه می‌تواند منجر به مشارکت دادن بانوان در فعالیت‌های سازمان ملی استاندارد شود، اظهار کرد: سال گذشته ۸۱۱ کمیته متناظر بین المللی در دنیا تشکیل شد که سازمان ملی استاندارد جمهوری اسلامی ایران هم در آن حضور داشت و ۵۷ درصد آن با مشارکت زنان شکل گرفت.
 
اسلام پناه افزود: در شرایطی که شعار «زن زندگی آزادی» می‌دادند ما ما شعار «زن زندگی کیفیت» را می‌دادیم. بیش از ۶۰ درصد کارکنان ما خانم هستند و قریب به ۷۰۰ نیروی متخصص جذب خواهیم کرد که نقش خانم ها را در این جذب‌های جدید پررنگ خواهیم دید. بسیاری از مدیران کل ما زنان هستند که در دولت سیزدهم این درصد بیشتر شده است.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: در مسیر این تفاهم نامه می‌توانیم در خصوص انطباق استاندارد در مشاغل امور خانگی که عمدتا توسط بانوان مدیریت می‌شود، ایجاد ظرفیت توسعه کسب و کارهای خانواده محور با تولید محصولات ارگانیک، ایجاد اتاق مادر و کودک در بیمارستان‌ها و فرودگاه‌ها و… همکاری‌هایی داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نقش بانوان را خاص و در تراز انقلاب می‌داند، عنوان کرد: ۱۲ هزار و ۵۰۰ شرکت وابسته بخش خصوصی با ما همکاری می‌کنند که برخی از این شرکت‌ها ۲۰۰۰ پرسنل دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *