تیم‌های مشهدی به حمایت هواداران فوتبال نیاز دارند

تیم‌های مشهدی به حمایت هواداران فوتبال نیاز دارند

سادس/خراسان رضوی مدیر تیم مهررضوی گفت: با توجه به تک بازی بودن بازی‌های مرحله نخست لیگ سه، مهررضوی نیاز مبرمی به حضور هواداران دارد.

مهدی زمان‌زاده در گفت‌وگو با سادس، در خصوص وضعیت مهررضوی در لیگ دسته سوم فوتبال کشور اظهار کرد: خوشحالیم که در مشهد و در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان رقبای خود خواهیم‌بود، بازی کردن روی زمین چمن خوب این ورزشگاه با توجه به سبک و سیاق تیم‌های سیروس سنگچولی به نفع ماست.

وی افزود: علاوه بر این امیدواریم که هواداران فوتبال خراسان به ورزشگاه بیایند و در کنار یار دوازدهم، بتوانیم به سه امتیاز بازی حساس با امیران دامغان دست یابیم. ‌ هواداران صاحبان اصلی این فوتبال هستند و امیدوارم در کنارشان بتوانیم جشن دومین پیروزی در لیگ سه را برگزار کنیم.

مدیر تیم افزود: بازیکنان همدل و هم‌قسم شده‌اند و زیر نظر کادر فنی بادانش تیم، تمرینات خیلی خوبی را برگزار کرده‌اند و آماده‌ایم تا ان‌شاءالله روز دوشنبه هفت امتیازی شویم.

زمان‌زاده گفت: امیدواریم شاهد حضور پرشور هواداران باشیم و روز شیرینی برای فوتبال خراسان رقم بخورد. با توجه به تک بازی بودن بازی‌های مرحله نخست لیگ سه، مهررضوی نیاز مبرمی به حضور هواداران دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *