لیگ بسکتبال در جریان، سرمربی تیم ملی در ترکیه!

لیگ بسکتبال در جریان، سرمربی تیم ملی در ترکیه!

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که پس از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به ترکیه بازگشت، بازی‌های مهمی را در لیگ ایران از دست داد.

به گزارش سادس، هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ و بازی‌های آسیایی هانگژو؛ نتوانست انتظارات را از نظر کسب نتیجه برآورده کند و بسیاری از کارشناسان دلیل این اتفاق را عدم شناخت او از بسکتبال ایران اعلام کردند.

با مطرح شدن این انتقادات، در حالی که پیش بینی می‌شد این سرمربی برای شناحت بیشتر از بسکتبال ایران مدت زمان بیشتری را در کشور حضور داشته و از نزدیک شاهد شرایط بسکتبال کشور باشد، این اتفاق رخ نداد و او مستقیما از هانگژو عازم ترکیه شد.

موضوع از آنجایی قابل توجه است که تعدادی از کارشناسان بسکتبال معتقدند هاکان دمیر اگر تصمیم دارد سریع‌تر با بسکتبال ایران آشنا شود، باید بازی‌های لیگ ایران از نزدیک زیر نظر داشته باشد که با وجود گذشت ۶ هفته و برگزاری بازی‌های بسیار مهم، هنوز خبری از دمیر نیست.

به عنوان مثال در هفته‌های گذشته لیگ برتر تیم‌هایی چون شهرداری گرگان، مهرام تهران، ذوب‌آهن اصفهان، کاله مازندران و طبیعت تهران که تعداد زیادی از ملی‌پوشان فعلی و قدیمی را در ترکیب خود جا داده‌اند، بارها مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند اما دمیر، هیچ یک از این بازی‌ها را از نزدیک تماشا نکرده است.

طبق آخرین خبرها راجع به زمان بازگشت دمیر به ایران، سرمربی تیم ملی بسکتبال قبل از 10 آذر وارد ایران خواهد شد، اما هنوز خبر قطعی از جانب فدراسیون در رابطه با این موضوع اعلام نشده است. نکته مهم اما از دید کارشناسان این رشته، زیر نظر گرفتن لیگ توسط سرمربی تیم ملی است که با توجه به این موضوع، می‌توان اینگونه نوشت که دمیر تا کنون فرصت زیاد را از دست داده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *