عبدالله ویسی: به بچه‌ها گفتم نیمه اول با شما، نیمه دوم با من!

عبدالله ویسی: به بچه‌ها گفتم نیمه اول با شما، نیمه دوم با من!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما در ۸۰ درصد بازی‌ها را در نیمه دوم برده‌ایم یا مساوی کرده‌ایم، اما متاسفانه در نیمه اول خوب نبوده‌ایم. در این مسابقه به بچه‌ها گفتم نیمه اول با شما و نیمه دوم با ما.

به گزارش سادس، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل مس رفسنجان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: می‌دانستیم که یک بازی سخت را پیش رو داریم و کاملاً می‌دانستیم که چه می‌خواهیم. می‌دانستیم تیم مس بسیار شجاعانه و خوب بازی می‌کند. بازی بسیار تاکتیکی را مقابل تیم خوب انجام دادیم. بچه های ما سنگ تمام گذاشتند و با قلب خود در مسابقه بازی کردند. روزنه‌ها را بستیم و یک مقدار هم خوش شانس بودیم که گل نخوردیم اما آنقدر شجاعانه بازی کردیم که توانستیم ۲ بر صفر به پیروزی برسیم. به بچه‌ها و مردم آبادان تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

به مساوی هم راضی بودیم اما بردیم!

او در این‌باره که مس رفسنجان همان‌گونه که شما آنالیز کرده بودید پیش رفت، گفت: ما در ۸۰ درصد بازی‌ها را در نیمه دوم برده‌ایم یا مساوی کرده‌ایم، اما متاسفانه در نیمه اول خوب نبوده‌ایم. در این مسابقه به بچه‌ها گفتم نیمه اول با شما و نیمه دوم با ما. خوشبختانه نیمه اول گل نخوردیم و در ادامه گل هم زدیم و بردیم. و به آنچه که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.  امروز مس تمام راه‌ها را برای گلزنی امتحان کرد، اما ما در دفاع شجاعانه‌تر بازی کردیم و بهتر بودیم. حتی به مساوی بدون گل هم راضی بودیم چون می‌خواستیم امروز گل نخوریم. گل نخوردیم و بازی را هم بردیم.

مس رفسنجان صفر – صنعت نفت آبادان ۲ + ویدیوی گل‌ها

ویسی درباره میزبانی مس نیز گفت: میزبانی فوق‌العاده بود و بانوان هم در ورزشگاه حضور داشتند. ورزشگاه کیفیت خوبی داشت و تبریک به مسئولان که این ورزشگاه را احداث کردند. امیدوارم ما آبادانی‌ها هم یاد بگیریم که چنین ورزشگاه‌هایی بسازیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *