بسیجی یعنی ایثار، فداکاری و نماد غیرت

سادس/لرستان فرمانده مرزبانی فراجا گفت: بسیجی یعنی ایثار، فداکاری، نماد غیرت و زنانش نماد عفت، عصمت و پاکدامنی است.

سردار احمدعلی گودرزی امروز سوم آذرماه در اجتماع بزرگ بسیجیان بروجرد که در مصلی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: پنجم آذر و تشکیل بسیج تدبیری نشات گرفته از افکار الهی بود که امام‌ راحل انجام داد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج یادآور دلاورمردی، شجاعت، شهامت و خدمت بی‌منت است که در ابعاد مختلف نمایان است، افزود: تفکر بسیجی از ایران عبور کرده به‌طوری که همه مرزها را درنوردیده است و آثار و شکوه و عظمت آن را می‌بینیم.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای لرستان فرمودند لُرها در شجاعت، غیرت و شهامت زبانزد هستند.

گودرزی اضافه کرد: آیت‌الله بروجردی استاد امام‌ راحل بود و آیت‌الله کمالوند از شجاعت برخوردار بوده که رفاقت و صداقت را در اینها دیدیم و این نسل و گروه در دیار انسان‌های بزرگ تعلیم یافتند.

وی بیان کرد: بسیجی یعنی ایثار، فداکاری، نماد غیرت و زنانش نماد عفت، عصمت و پاکدامنی بوده و در همه صحنه‌ها حضور دارند و پیرو خط ولایت هستند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: بسیجی با نفس ولایت کارشان را انجام می‌دهند و عمل آنها خالصانه است و رزم آنها شجاعانه و توانمندی آنها در بحران‌هایی مانند کرونا بی‌نظیر بود.

گودرزی اظهار کرد: بسیج یعنی تفکر و تبلور یمنی‌ها و حزب‌الله که عده‌ای با حداقل امکانات در برابر دشمن ایستادند و فرمانده لشکر آنها را به اسارت درآورند و گروه مقاومت ضربه سختی به پیکره آمریکا، ارتش تروریستی و رژیم صهیونیستی وارد کردند.

وی تصریح کرد: امروز انزجار همه دنیا از سردمدارانشان مانند آمریکا و رژیم‌صهیونیستی را شاهد هستیم که این نظام سلطه و رژیم کودک‌کش صهیونیست جنایاتی می‌کنند که بی‌نظیر است.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: آدم‌های دیوصفت تعریفی از انسانیت ندارند لذا نزدیک شدن وعده الهی را شاهد هستیم و امروز منتطر نگاه جمهوری اسلامی به این موضوع هستند لذا به فصل الهی ایران نقطه تحولات سیاسی در دنیاست و به خود می‌بالیم و کسانی را داریم که در مواقع خطر جان خود را فدا می‌کنند.

گودرزی اضافه کرد: رهبری در سال ۹۴ فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده نیست و این وعده خداست که کافران از بین می‌روند و عذاب کافران به وسیله مؤمنان شایسته از بین می‌رود و دنیا بر علیه آنها است.

وی با بیان اینکه امروز ۱۵ هزار کودک غزه به شهادت رسیده و مردم دنیا متوجه می‌شوند غرب و صهیونیست کیست، بیان کرد: بسیج تمام اندوخته‌های غرب را بر باد داد و تصور نمی‌کرد عده‌ای این اقدامات را انجام دهند و تفکر بسیجی که امروز در یمن و غزه بوده کارآمد و لحظه‌ای بوده و در شرایط سخت و سازندگی پای کار است و به محرومان کمک می‌کند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: تفکر بسیجی نشات گرفته از اسلام ناب محمدی است و بسیجیان و کسانی که دل در گرو امنیت و پیشرفت کشور دارند باید آگاهی خود را در بخش‌های مختلف بالا برده تا به موقع برای خدا مجاهدت کنند و اگر شناخت درستی از جهاد نداشته باشیم در زمره مجاهدین نیستیم و باید بسیجی تلاش مضاعف در راه خدا داشته باشد و کسانی که به افراد گرفتار در سیل، زلزله و کرونا کمک می‌کنند به دلیل تفکر بسیج است.

گودرزی اظهار کرد: امسال ۵۴ شهید فراجا در عرصه امنیت به شهادت رسیدند، دورود به این شناخت انسان‌هایی که برای دفاع از اسلام بی‌تاب هستند.

وی تصریح کرد: راهبرد کشور ما حمله به کشوری نیست اما اگر کسی چشم طمع داشته باشد محکم می‌ایستیم که دوری از اشرافی‌گری و حفط پاکدامنی باید مد نظر باشد.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: حضور در عرصه‌هایی مانند کشت رضویون که در کنار همرزمان خود برای تولید امنیت نقش‌آفرینی می‌کنند بی‌نظیر است و در جنگ نرم نیز بسیجیان در اغتشاشات سال گذشته خوش درخشیدند و امنیت را ایجاد کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *