۱۰ نکته از دیدار تراکتور و فولاد

۱۰ نکته از دیدار تراکتور و فولاد

سادس/آذربایجان شرقی تراکتور پس از باخت هفته گذشته برابر استقلال برای خروج از بحران نیازمند پیروزی است.

تراکتور و فولاد در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ روز شنبه چهارم آذرماه در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم می‌روند.

به گزارش سادس، تراکتور با کسب ۱۵ امتیاز از ۳۰ امتیاز ممکن در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ‌برتر، سینوسی‌ترین وضعیت خود در چند سال اخیر را تجربه می‌کند و پس از شکست هفته گذشته برابر استقلال جهت خروج از بحران به غلبه بر فولاد می‌اندیشد؛ برد در این مسابقه می‌تواند شرایط تی‌تی‌ها بهتر کند، اما شکست از فولاد در ادامه‌ی فصل برای خمس و شاگردانش چالش‌آفرین خواهد بود.

در سمت مقابل شرایط فولاد تفاوت چندانی با قرمزپوشان ندارد. فولاد مردان البته با یک بازی کمتر نسبت به تی‌تی‌ها و کسب ۹ امتیاز از ۲۷ امتیاز ممکن، رتبه‌ی دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند و جهت ارتقا جایگاه خود در جدول و حفظ فاصله با تیم‌های فانوس به دست چاره‌ای جز شکست تراکتور ندارند.

۱۰ نکته از این بازی را در ادامه می‌خوانید:

۱. تراکتور با ۱۵ امتیاز در رتبه‌ی ششم جدول قرار دارد؛ رسیدن این تیم به رتبه‌ی دوم با برد در هفته یازدهم به دلیل اختلاف در تفاضل گل با سپاهان دشوار به نظر می‌رسد؛ اما تی‌تی‌ها این فرصت را دارند که جهشی بزرگ در جدول داشته باشند؛ شکست قرمزپوشان در بازی با فولاد می‌تواند تی‌تی‌ها را تا رده‌ی نهم پایین بیاورد.

۲. فولاد با ۹ امتیاز دوازدهمین تیم جدول است. فولادمردان با برد در این بازی می‌توانند تا رده‌ی دهم صعود کنند. شکست در این مسابقه امکان دارد فولاد را تا رتبه‌ی پانزدهم جدول پایین بیاورد.

۳. تراکتور و فولاد تنها تیم‌های بدون مساوی لیگ بیست‌وسوم هستند.

۴. فولاد با به ثمر رساندن چهار گل، کم‌خطرترین خط حمله لیگ‌برتر را در اختیار دارد.

۵. تراکتور در مجموع چهار بازی‌ خانگی خود در لیگ‌ بیست‌وسوم، شش امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را کسب کرده است.

۶. فولاد در مجموع چهار بازی خارج از خانه خود در فصل جاری، سه امتیاز کسب کرده و تنها یک بار موفق به بازگشایی دروازه حریفان شده است.

۷. تراکتور در دوران خصوصی خود تنها دو بار فولاد را شکست داده که هر دو با نتیجه مشابه یک بر صفر بوده است.

۸. برد یک بر صفر و تساوی بدون گل (۶)، پرتکرارترین نتایج تقابل دوتیم بوده‌اند.

۹. شیمبا با ۹ گل بهترین گلزن تقابل‌ تراکتور و فولاد است و پس از او ساسان انصاری (۵) و لوسیانو ادینهو (۴) قرار دارند.

۱۰. در بین یاران تراکتور و فولاد، محمد عباس‌زاده، سعید واسعی، علی شجاعی، ساسان انصاری، احسان مرادیان، مهدی شیری و عارف آقاسی، بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر دوتیم را در کارنامه دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *