پیروزی قاطع نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال

پیروزی قاطع نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال

سادس/فارس نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال با اختلاف دو رقمی، مقابل نماینده استان خراسان رضوی به پیروزی رسید.

از هفته ششم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران، عصر روز پنجشنبه، دوم آذرماه یک دیدار در سالن ورزشی دانشگاه آزاد شهر صدرا برگزار شد.

در این مسابقه تیم لیموندیس شیراز میزبان رعد پدافند هوایی مشهد بود و از همان ابتدای بازی، اختلاف امتیازی مناسبی را با میهمان ایجاد کرد.

کوارتر نخست با برتری ۲۳ بر ۱۹ لیموندیس به پایان رسید. میزبان سفید پوش مسابقه در کوارتر دوم سعی کرد اختلاف را بیشتر هم بکند. آنها در کوارتر دوم، برتری ۲۰ بر ۱۴ را به ثبت رساندند تا نیمه اول را با پیروزی ۵۳-۳۳ به پایان برساند.

کوارتر سوم، تنها کوارتری بود که درآن مشهدی‌های مشکی پوش امتیاز بیشتری نسبت به میزبان کسب کردند و با برتری ۲۰ بر ۱۹، اختلاف را در مجموع به ۹ امتیاز رساندند.

شاگردان محمدرضا اسلامی با خیال راحتی به کوارتر پایانی رفتند و با استفاده از بازی عجولانه رعد پدافند، توانست به پیروزی ۲۱ بر ۱۸ برسد و در نهایت با نتیجه ۸۳ بر ۷۱ پیروز میدان شود.

این دومین پیروزی شاگردان اسلامی در این فصل بود. جیلن بردلی بازیکن شماره ۱۴ و آمریکایی لیموندیس، مانند تمامی دیدارهای قبلی، امتیازآورترین بازیکن تیمش بود. او در این مسابقه هم ۲۷ امتیاز کسب کرد. این درحالی بود که او برخلاف بازی‌های گذشته، در پرتاب‌های سه امتیازی چندان خوب عمل نکرد و تنها یک پرتاب از چهار اقدام او، منجر به امتیاز شد.

آرش ثابتی هم با کسب ۱۵ امتیاز دومین بازیکن برتر تیمش بود. در جمع بازیکن رعد پدافند مشهد نیز احسان صمدی با ۱۷ امتیاز، بهترین بود.

لیموندیس شیراز که با این پیروزی ۸ امتیازی شد، در هفته هفتم رقابت‌ها روز پنج‌شنبه، ۹ آذرماه در رفسنجان به مصاف مس این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *