حضور حجت الاسلام صالحی در سازمان ثبت‌ احوال کشور

حجت الاسلام احمد صالحی از بخش‌های مختلف سازمان ثبت‌ احوال کشور بازدید کرد.

به گزارش سادس به نقل از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری،  در راستای بازدیدهای سرزده و میدانی توسط رئیس این مرکز از دستگاه‌های اجرایی به منظور رضایت سنجی مراجعین مردمی، حجت الاسلام احمد صالحی از بخش‌های مختلف سازمان ثبت‌ احوال کشور دیدن کرد.

در این بازدید که کارگر رئیس سازمان ثبت احوال و معاونین وی همراهی می کردند، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از نحوه پاسخگویی به مراجعات و روند رسیدگی به درخواست‌های مردم و همچنین مراحل مختلف چاپ و ارسال کارت‌های ملی و شناسنامه دیدن نمود.

حجت الاسلام صالحی ضمن قدردانی از زحمات دکتر کارگر و مدیران سازمان ثبت احوال کشور بیان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعات و درخواست های مردم، روند رسیدگی به مطالبات و شکایات مردمی رضایت بخش بوده و قطعا نگاه حل مسئله و همراهی مسئولین این سازمان قابل توجه می باشد. یکی از درخواست های مردم تسریع در صدور کارت‌های ملی می باشد که با تمهیدات به عمل آمده از سوی سازمان ثبت احوال این امر با سرعت بیشتری در حال انجام می باشد.

کارگر نیز در حاشیه این بازدید، اقدامات موثری صورت گرفته برای تسهیل پاسخگویی به درخواست های مردم در این خصوص را تشریح کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *