واکنش ورزشگاه آزادی به بستن پیست اتومبیلرانی: پلمب نکردیم، اجازه مسابقه نمی‌دهیم!

واکنش ورزشگاه آزادی به بستن پیست اتومبیلرانی: پلمب نکردیم، اجازه مسابقه نمی‌دهیم!
تصویر آرشیوی است.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: هیچ پلمبی در پیست اتومبیلرانی صورت نگرفته و ورزشکاران این رشته مشکلی برای فعالیت در پیست ندارند و تنها امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد.

علیرضا فاضلی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفت‌وگو با سادس، در خصوص بستن پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری مجموعه ورزشی آزادی تهران از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به دلیل بدهی فدراسیون به این شرکت اظهار کرد: ورزش‌دوستان و کارمندانی که در پیست اتومبیلرانی فعالیت می‌کنند مشکلی برای تردد و استفاده از پیست برای انجام فعالیت‌های ورزشی ندارند.

  • بیشتر بخوانید:

شرکت توسعه پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری را بست!

وی گفت: طی صحبتی که با رییس فدراسیون اتومبیلرانی داشتیم به آنها اعلام کردیم تنها در صورتی امکان برگزاری مسابقات را در پیست دارید که تعاملات لازم را با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور داشته باشید. این دقیقا وظیفه‌ای است که ما در برابر بیت‌المال داریم و انتظاری است که مردم و جامعه ورزش از ما دارند.

فاضلی در پایان افزود: در پیست اتومبیلرانی باز است و هیچ پلمبی صورت نگرفته و افراد حاضر در پیست نیز فعالیت خود را دارند، تنها برای برگزاری هر رویداد باید تعاملات لازم را با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام دهند. البته پیش از این نیز در این زمینه با فدراسیون نامه‌نگاری انجام داده و به آنها اعلام کرده بودیم که برای برگزاری هر نوع رویدادی باید با شرکت توسعه تعاملات لازم را انجام دهند که متاسفانه این کار را انجام ندادند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *