امروز ثمرات مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی را در غزه می‌بینیم

سادس/کرمان رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه با یادآوری سخنرانی رهبران حماس در دانشگاه تهران مبنی بر اینکه حاج قاسم سلیمانی را شهید قدس دانست، گفت: سردار سلیمانی با اراده قوی و بدون ترس پیش تاخت و بی واهمه و خط شکنانه در جبهه‌های مختلف همه را توانمند کرد و امروز ثمرات مجاهدت‌های او را در غزه می‌یینیم.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی پیش از ظهر امروز دوم آذرماه در اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار کرد: هفته بسیج را گرامی می‌داریم. این هفته برای این است که یادمان باشد، این شهدای بسیجی بودند که عزت و سربلندی امروز را برای ما به ارمغان آورده و به شهدا و مجاهدان جبهه مقاومت درس دادند. تا پیش از این فراموش شده بود که جهاد فی سبیل الله وجود دارد.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا و رهبری با سربازانی همچون شهید سلیمانی، کاری کردند که تفکر جدید، روح و اندیشه تازه، اراده و عزمی قوی در سرزمین‌های که باید مقاومت در آنها شکل گیرد، بوجود آید و با تفکر اسلامی و در پیروی از ولایت این مسیر دوباره زنده شود و مسیر مبارزه با اسرائیل جوانه بزند و جوانان از مناطق مختلف فلسطین، شامات، اردن، عراق، یمن و … در این مسیر قرار گیرند.

معاون قوه قضائیه ادامه داد: تفکر اسلامی سربرآورد و جوانه زند و اینک به نهالی تنومند تبدیل شده و این گروه اندک(فلسطینی‌ها)، هیمنه آن جمع کثیر و توانمند پر از پشتیبانی‌های ظاهری پوشالی (اسرائیل) را بشکنند و شکستی بر جبهه استکبار وارد کنند که دیگر جبران پذیر نیست و هیمنه پوشالی آن کاملاً فرو ریخت.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت با طوفان الاقصی، اسرائیل را ضربه فنی کرد و دیگر به هیچ وجه این شکست رژیم غاصب جبران نمی‌شود و از یادها نمی‌رود و تاریخ دوباره آغاز شده است.

صادقی بیان کرد: اکنون در نقطه بسیار حساسی هستیم، قرار است که آتش بس بین آنها برقرار شود و معنای آتش بس این است که رژیم غاصب پذیرفت که به اهدافش نمی‌رسد و بیداری ملت‌ها بر آنها آنچنان فشار وارد کرد که دیگر نمی‌توانند ادامه دهند و ناچارند که آتش بس را بپذیرند و از بمباران دست بردارند، ولو در زمانی کوتاه و این گام بزرگ پیروزمندانه برای این گروه به ظاهر کوچک(مقاومت فلسطین) است.

وی عنوان کرد: خداوند متعال کسانی که در راهش شروع به مجاهدت کنند را یاری می کند و اکنون شاهد تحقق این وعده الهی هستیم. 

معاون قوه قضائیه با اشاره به آیات و روایات در خصوص شهادت اظهار کرد: این بزرگداشتی که برای شهدای غزه در این جلسه صورت می‌گیرد در پیوند با شهدای خودمان است و بدانید که همه این شهدا در یک جبهه و در یک خط هستند.

وی با بیان اینکه کسی که خدا قلبش را با ایمان امتحان کرده و استوار مانده مؤمن حق است؛ گفت: اسم ها(حماس و …) یا مکتب‌ها، مهم نیست مهم این است که در این جبهه قرار گرفته و مرزهای مذهبی و … را کنار گذاشته و سخن ولی فقیه را می‌شنود، با ظلم مبارزه می‌کند و هر کس در این جبهه مقاومت قرار گرفته باشد حال اسمش شیعه، سنی، علوی، سوری، یمنی و … باشد فرق نمی‌کند و مهم این است که همه آنها خط ولی فقیه را تقویت می‌کنند همه آنها شهید هستند.

صادقی تاکید کرد: امروز روز قدرت امامت و ولایت است و قدرت ولایت آن است که توانسته شیعه و سنی را زیر پرچم مقاومت قرار دهد و کار سردار حاج قاسم سلیمانی کوچک نیست و سال ها باید بگذرد و تحلیل گران باید تحلیل کنند که سردار دلها چه کرده و چگونه قدرت را به خط ولایت داد؟ 

معاون قوه قضائیه با یادآوری سخنرانی رهبران حماس در دانشگاه تهران و اینکه شهید سلیمانی را شهید قدس دانستند، بیان کرد: سردار سلیمانی اهل کرمان بود. عزم و اراده قوی داشت و با اراده قوی بدون ترس پیش تاخت و بی واهمه و خط شکنانه در جبهه‌های مختلف همه را توانمند کرد و امروز ثمرات مجاهدت‌های او را در غزه می‌بینیم.

وی با اشاره به ثمرات کارهای شهید سلیمانی ادامه داد: یک گروه کوچک با کمترین امکانات هیمنه پوشالی تمام جنایتکاران عالم را در هم می‌شکنند. چرا کار سردار دلها اینقدر مهم و بزرگ شد؟ زیرا هدفش تقویت جبهه حق بود.

صادقی درجه همه شهدا را یکی ندانست و بیان کرد: کسانی که در جبهه به شهادت برسند تاج کرامت برسر دارند و مقامشان بالاتر می‌رود.

وی در پایان سخنانش با اشاره به رحلت حجت الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه سابق راور اظهار کرد: امروز شهرستان راور عزادار یک عالمی است که عمری خدمت کرده و در مسیر ولایت بود.

به گزارش سادس در این یادواره با حضور معاون قوه قضائیه از سند هویتی شهید محمد نوروز زاده راوری و همچنین پوستر به عشق حاج قاسم می‌بخشم، رونمایی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *