دستگیری سارقان جواهرفروشی در شمال تهران

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان حرفه‌ای یک جواهر فروشی در شمال تهران خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌به دنبال اعلام وقوع سرقت از یک مغازه طلافروشی در محدوده شمیرانات، ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش سریعا وارد عمل شده و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.  

وی با اشاره به حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات میدانی، گفت: ماموران با انجام بررسی‌های دقیق و کارشناسی انجام شده از محل وقوع سرقت موفق به شناسایی هویت دو سارق شدند. در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم نیز دریافت شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه عملیات ماموران برای دستگیری سارقان آغاز شد، گفت: ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ موفق شدند که در عرض کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب جرم و سرقت از جواهرفروشی دو سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. همچنین مخفیگاه آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که درجریان آن طلا و جواهرات سرقتی به ارزش یک  میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.  

ضرونی با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: این دو نفر در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از جواهرفروشی و همچنین ۱۰ فقره سرقت دیگر اعتراف کردند. در ادامه نیز برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *