صعود چادرملو به صدر جدول با پارک ۳ امتیازی در بندر آستارا

صعود چادرملو به صدر جدول با پارک ۳ امتیازی در بندر آستارا

سادس/یزد تیم فوتبال چادرملو اردکان با شکست تیم خوشه طلایی به صدر جدول رقابت‌های لیگ دسته اول صعود کرد.

در چارچوب برگزاری سیزدهمین هفته از لیگ آزادگان فوتبال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه عصر امروز (چهارشنبه یکم آذرماه) دو تیم چادرملو اردکان و خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه وحدت بندر آستارا در مقابل یک دیگر صف آرایی کردند.  

در دقیقه‌های اولیه این دیدار شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو اردکان روی یک غافلگیری اولین گل این بازی را دریافت کردند.

اما این گل نتیجه پایانی نیمه نخست این دیدار نبود و در دقیقه ۳۵ «علی طاهران» با شوتی دیدنی دروازه خوشه طلایی را فروریخت تا نیمه اول این بازی در سوز سرد ورزشگاه وحدت بندر آستارا با نتیجه مساوی به پایان برسد.  

سورمه‌ای پوشان چادرملو که در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول بودند، تمایلی به پایان پذیرفتن شکست و یا نتیجه مساوی نداشتند، و از همان دقایق اولیه نیم دوم توپ و میدان در اختیار خود گرفتند.

علی الرغم تحت اختیار گرفتن بازی توسط نماینده اردکان در آن سوی میدان خوشه طلایی نیز تمایل به پذیرفتن شکست در این بازی خانگی نداشت و چشم به ضدحملات داشت تا بتواند نتیجه را به سود تغییر دهد.

اما ضد حملات خوشه طلایی نیز به فروپاشی دروازه چادرملو ختم نشد و در نهایت بعد از حملات متعدد شاگردان اخباری، «سیدعلی یحیی‌زاده» با ضربه‌ای فنی برای دومین بار دروازه خوشه طلایی را باز کرد تا پایانی بر این بازی حساس باشد.

چادرملو اردکان با کسب این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد، همچنین خوشه طلایی نیز ۱۱ امتیازی باقی ماند و در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *