دعوت FIVB از داورزنی برای شرکت در شورای لیگ ملت‌ها/ والیبال ایران همچنان بلاتکلیف!

دعوت FIVB از داورزنی برای شرکت در شورای لیگ ملت‌ها/ والیبال ایران همچنان بلاتکلیف!

فدراسیون جهانی والیبال از محمدرضا داورزنی برای حضور در شورای لیگ ملت‌ها دعوت کرد. این در حالی که دوره ریاست داورزنی در فدراسیون والیبال به پایان رسیده و وزارت ورزش هم در مورد سرپرست تصمیم‌گیری نکرده است.

به گزارش سادس،   فدراسیون والیبال اعلام کرد که فابیو آزوددو دبیرکل فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای از  محمدرضا داورزنی برای شرکت در نشست شورای لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ دعوت کرد.

شورای لیگ ملت‌ها چهارشنبه، ۲۹ آذر در مقر فدراسیون جهانی والیبال در سوئیس برگزار خواهد شد و قرار است در خصوص تغییر فرمت برگزاری، بررسی پیشنهادات و شرایط میزبان‌ها و امور مربوط به این رقابت‌ها با توجه به در پیش بودن المپیک ۲۰۲۴ بحث و تصمیم گیری شود.

مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال ایران و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها خواهد بود که در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات براساس رنکینگ تیم‌های برتر در رده‌بندی، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

دوره ریاست محمدرضا داورزنی از ۲۹ آبان به پایان رسیده و وزارت ورزش و جوانان هنوز تصمیم خود را در مورد سرپرست این فدراسیون اعلام نکرده است. از طرفی تیم ملی والیبال هم سرمربی ندارند و لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آخرین فرصت ایران برای کسب سهمیه المپیک است.

بیشتر بخوانید:

والیبال هم به فدراسیون‌های بلاتکلیف اضافه شد!

فدراسیون والیبال ایران در حالی بلاتکلیف است که وزارت ورزش و جوانان با درخواست این فدراسیون برای برگزاری مجمع فوق‌العاده جهت تعیین سرپرست مخالفت کرد تا مطابق با اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی ایران سرپرست را تعیین کند اما با گذشت دو روز از پایان دوره ریاست داورزنی هنوز خبری از سرپرست نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *