تمجید ویژه سرمربی برزیل از تیم رقیب

تمجید ویژه سرمربی برزیل از تیم رقیب

فرناندو دینیس در آستانه کلاسیکو به تمجید از تیم ملی آرژانتین پرداخت و درباره شیوه هجومی تیمش برابر آرژانتین نیز توضیح داد.

به گزارش سادس و به نقل از tyc، تیم ملی فوتبال برزیل در دیداری حساس باید در انتخابی جام جهانی به مصاف آرژانتین برود. فرناندو دینیس، سرمربی موقت تیم ملی فوتبال برزیل پیش از این دیدار گفت: آرژانتین اگر بهترین تیم حال حاضر جهان نباشد، یکی از بهترین تیم‌ها است. نه فقط به این دلیل که جام جهانی را برده است بلکه بازیکنان خوب زیادی دارد که در مهم‌ترین تیم‌ها بازی می‌کنند و مسی نیز در این تیم است. بازیکنان این تیم مدت زمان زیادی است که کنار هم زندگی کردند. اگر آرژانتین الان بهترین نباشد، حداقل در حال حاضر در بین سه تیم برتر قرار دارد. ما از این موضوع آگاه هستیم و آماده خواهیم شد تا بهترین بازی خودمان را ارائه دهیم. 

من فوتبال را مثل شما نمی‌بینم

فرناندو دینیس درباره شرایط خط حمله برزیل با حضور رافینیا، رودریگو، گابریل ژسوس و گابریل مارتینلی توضیح داد و گفت: من فوتبال را مثل شما نمی‌بینم، فوتبال خطی نیست و می‌شود از یک هافبک هم در مواقعی از بازی به عنوان مهاجم استفاده کرد. بعضی از بازیکنانم در خط هافبک چنین ویژگی‌هایی دارند. بازیکنان باید منسجم بازی کنند تا کارها موثرتر پیش برود. روش فکری من در مورد فوتبال این نیست که بازی را بخش بخش کنم. من از تیمم می‌خواهم درباره گل زدن و دفاع کردن متمرکز باشند. گل زدن فقط وظیفه مهاجم نیست و دفاع کردن هم فقط وظیفه مدافعان نیست.

تمجید ویژه سرمربی برزیل از تیم رقیب

ترکیب احتمالی برزیل مقابل تیم ملی آرژانتین

آلیسون، امرسون رویال، مارکینیوش، گابریل ماگالایش، کارلوس آگوستو. آندره و برونو گیمارش، رافینیا، رودریگو، گابریل ژسوس و گابریل مارتینلی.

آرژانتین در شهر بوئنوس آیرس برابر اروگوئه با حساب ۲ بر صفر شکست خورد تا اولین باخت اسکالونی بعد از قهرمانی در جام جهانی ثبت شود. با این برد شاگردان مارچلو بیلسا به رده دوم جدول انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی صعود کردند و آرژانتین هم با وجود این شکست در صدر قرار دارد.

این نتیجه باعث حساسسیت بیشتر سوپرکلاسیکو شد و اکنون هر دو تیم به دنبال برد در این دیدار هستند.

رودریگو گوئس به دلیل غیبت نیمار و وینیسیوس گزینه اصلی در خط حمله سلسائو خواهد بود. بازیکن رئال مادرید در نشست خبری قبل از این دیدار با اظهار تاسف از مصدوم‌های زیاد تیمش گفت: فکر می‌کنم خیلی‌ها از من انتظار بیشتری در این دیدار خواهند داشت. برای وینی ناراحتیم ولی باید ادامه دهیم.

واکنش رئیس فیفا به اتفاقات جنجالی دیدار “سوپرکلاسیکو”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *