جامعه پرستاری در شهرستان ورامین و سراسر کشور باید تقویت شود

سادس/تهران امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: پرستاران با الگوگیری از حضرت زینب (س) در سخت‌ترین شرایط صبوری می‌کنند و با عشق، صبر، ایمان و باور به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش سادس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین صبح سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه در مراسم تجلیل از پرستاران درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان طی سخنانی بیان کرد: حضرت زینب (س) در تمام زمینه‌ها الگو هستند و حضور فعال ایشان در جامعه نشان می‌دهد که یک بانوی مسلمان می‌تواند در همه عرصه‌ها حضوری فعال و تاثیرگذار داشته باشد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین افزود: حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت هستند و به این علت، روز ولادت آن حضرت به نام روز پرستار نامگذاری شده است که پرستاران ما با الگو گیری از آن حضرت، تمامی لحظات زندگی خود را صرف نگهداری از بیماران می‌کنند و تسکین دهنده درد و رنج بیماران هستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان کرد: روز پرستار، روز توجه به خدمات گران‌بهای و ارزشمند این قشر و تلاشگران عرصه سلامت است که با حوصله، صبر و مقاومت زیاد و ظرافت هنری در سخت‌ترین شرایط نیز به درمان بیماران می‌پردازند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: پرستاران با الگوگیری از حضرت زینب (س) در سخت‌ترین شرایط صبوری می‌کنند و با عشق، صبر، ایمان و باور به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جامعه پرستاری در شهرستان ورامین و سراسر کشور باید تقویت شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *