دشمنی‌ها فراموش شد/ همدردی رئال با بارسا

دشمنی‌ها فراموش شد/ همدردی رئال با بارسا

بارسلونا و رئال مادرید ممکن است رقابتی ابدی داشته باشند اما پس از مصدومیت گاوی در تیم ملی اسپانیا، اتفاقات خوبی رخ داده است.

به گزارش سادس و به نقل از آس، مصدومیت گاوی ستاره بارسلونا در بازی مقابل گرجستان موجی از شوک را در فوتبال اسپانیا ایجاد کرده است. رئال مادرید در اقدامی شایسته با بارسلونا ابراز همبستگی کرد. فقط چند ساعت پس از این مصدومیت که باعث می‌شود گاوی کل فصل را از دست دهد، خوسلو مهاجم رئال‌مادرید جزو اولین کسانی بود که هافبک جوان بارسا را دلداری داد.

آرزوهای خوب مادرید برای گاوی

این احساس در شبکه های اجتماعی نیز مشهود بود. دنی کارواخال حمایتش را از این بازیکن اهل سویا در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد. کارواخال نوشت: «تو قوی‌تر برمی‌گردی دوست من.» مدافع کناری رئال مادرید  عکسی از خود و گاوی را در ال‌کلاسیکو همراه این متن پست کرد.

  • بیشتر بخوانید

تلخ‌ترین پیروزی اسپانیا

نگرانی ژاوی؛ آسیب دیدگی گاوی خطرناک است

کارواخال پیش از این نیز درباره گاوی صحبت های خوبی کرده بود. کارواخال در صحبت‌هایی با تمجید از پدیده بارسلونا گفت: گاوی یک گوهر اسپانیایی است. در ۱۹ سالگی، او بازیکن بارسلونا و تیم ملی است. چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد. او این جایگاه را با کار سخت به دست آورده است. هیچ کس چیزی به او نداده است. اگر او اینجاست، به این دلیل است که از فرصت‌هایش استفاده می‌کند.

دشمنی‌ها فراموش شد/ همدردی رئال با بارسا

سورپرایز فلورنتینو پرس

اما آرزوهای خوب در رئال مادرید به بالاترین فرد در باشگاه نیز رسیده است. رسم رئال مادرید فرستادن نامه‌ای با امضای  فلورنتینو پرس برای تمام فوتبالیست‌هایی است که آسیب جدی می‌بینند. این یک حرکت ساده و در عین حال شگفت انگیز برای بازیکنان است.

آنتونیو رودیگر زمانی که در رم بازی می‌کرد گفت: در سال ۲۰۱۶ نامه‌ای از فلورنتینو پرس دریافت کردم. او برای من آرزوی بهبودی سریع کرد. من نمی‌توانستم آن را باور کنم. مادرم آن نامه را نگه داشته است.

گاوی اکنون یکی از فوتبالیست هایی است که در چنین شرایط از سوی رئال مادرید تشویق شده است.

 گاوی ۶ تا ۸ ماه غایب خواهد بود و یورو ۲۰۲۴ و المپیک پاریس را از دست خواهد داد. مصدومیت گاوی و غیبت طولانی مدت او از میادین خبر بسیار بدی برای ژاوی و آبی اناری‌هاست چرا که این بازیکن جوان از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار تیم به شمار می‌آید.

اسپانیا با پیروزی برابر گرجستان ۲۱ امتیازی شد و به عنوان رتبه اول گروه A به یورو ۲۰۲۴ راه یافت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *