تاکید بر ضرورت تکمیل سالن ۶ هزار نفری کرج/ البرز جزو استان‌های محروم در سرانه‌های ورزشی است

تاکید بر ضرورت تکمیل سالن ۶ هزار نفری کرج/ البرز جزو استان‌های محروم در سرانه‌های ورزشی است

سادس/البرز استاندار البرز در دیدار با وزیر ورزش و جوانان مطالبات البرز در حوزه‌های ورزش و جوانان را پیگیری کرد.

به گزارش سادس، مجتبی عبداللهی دوشنبه، ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی، ضمن تشریح مطالبات و نیازهای استان در سرانه‌های ورزشی و همچنین حمایت از جوانان، بر ضرورت توجه ویژه ملی به البرز تاکید کرد.

وی گفت: جوانان البرزی در بسیاری از رشته‌های ورزشی صاحب عناوین ملی و بین‌المللی هستند ولی امکاناتی متناسب با این امر وجود ندارد.

عبداللهی با بیان اینکه این استان در معرض آسیب‌های اجتماعی و تهدیدهای بسیاری به ویژه برای جوانان قرار دارد، افزود: البته با راه‌اندازی قرارگاه‌های تخصصی تدابیر بسیاری  برای مقابله با رشد آسیب‌ها اندیشیده شده ولی کافی نیست و این نیاز وجود دارد که نگاه ملی نیز به این سو معطوف شود.

وی گفت: گسترش و توسعه امکانات ورزشی تاثیر بسزایی در روحیه و سلامت جوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت و ما باید شرایطی را فراهم کنیم که تمامی اقشار جامعه بتوانند به امکانات ورزشی دست یابند.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تسریع در رفع موانع و تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج، افزود: ورود مقام عالی وزارت در این راستا می‌تواند گره گشا باشد چرا که مردم استان البرز سال ها است که در انتظار تکمیل این امکان مهم هستند.

وی گفت: با توجه به جمعیت جوان استان و احصا نیازها بر اساس آمارها، البرز جزو استان‌های محروم کشور در سرانه‌های ورزشی است و با میانگین کشوری فاصله بسیاری دارد.

عبداللهی افزود: نهضت ساخت اماکن ورزشی را در استان راه‌اندازی کرده‌ایم و خیرین همراه شده‌اند ولی نیاز است با حمایت وزارت ورزش و جوانان این نهضت سرعت، کیفیت و شور بیشتری داشته باشد.

وی همچنین به موضوع مهم ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد روند اعطای مشوق‌های مصوب در این رابطه تسهیل شده و مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز از معاونان خود خواست تا در حوزه‌های مطرح شده ورود کرده و برای حل مشکلات و کمبودها چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *