باخت در ثانیه‌های پایانی، صدرنشینی لیگ را از کاله مازندران گرفت

باخت در ثانیه‌های پایانی، صدرنشینی لیگ را از کاله مازندران گرفت

سادس/مازندران تیم کاله مازندران با شکست خانگی در ثانیه‌های پایانی بازی برابر میهمان انتهای جدولی خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، فرصت صدرنشینی در این مسابقات را از دست داد.

تیم کاله مازندران در هفته پنجم این مسابقات عصر دوشنبه، ۲۹ آبان در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم مس کرمان بود و در نهایت برابر میهمان خود با اختلاف یک امتیازی ۸۰ بر ۸۱ واگذار و دومین شکست این فصل خود را نیز در خانه تجربه کرد.

کرمانی که برای فرار از منطقه انتهای جدول، بازی را هجومی شروع کردند و در میان بهت اندک هواداران تیم کاله و بازیکنان ملی پوش این تیم تا امتیاز ۱۳ بر صفر از میزبان خود پیشی گرفتند تا زنگ خطر را برای حریف به صدا درآورند.

شاگردان “محمدسیستانی”در تیم مس کرمان در نهایت دست نخست را با امتیاز ۲۹ بر ۲۳  به سود خود به پایان رساندند.

باخت در ثانیه‌های پایانی، صدرنشینی لیگ را از کاله مازندران گرفت

هنرنمایی کرمانی‌ها برای پیروزی برابر میزبان مدعی خود کاله مازندران در دست دوم هم ادامه‌دار شد و بازیکنان کم و نام نشان این تیم برابر ملی پوشان و بازیکن خارجی تیم کاله عملکرد بهتری داشتند و در نهایت با نتیجه ۴۰ بر ۳۹ در این دست نیز پیروز شدند.

  شاگردان” علی آرزومندی” در تیم کاله مازندران که برای رسیدن به جمع تیم‌های بالای جدول نیاز جدی به پیروزی در این بازی خانگی داشتند، دست سوم را بهتر شروع کردند و با جبران امتیازهای از دست رفته، در نهایت با نتیجه ۶۳ بر ۵۹  راهی نیمکت شدند.

در دست چهارم و پایانی این مسابقه، برای هر دو تیم حساس و نفس‌گیر دنبال شد و مسی‌ها با جبران امتیازهای عقب افتاده در دقایق پایانی از نائب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پیشی گرفتند و در نهایت با حفظ برتری عددی خود با اختلاف یک امتیازی ۸۱ بر ۸۰ کاله مازندران را شکست دادند و با کسب ۲ امتیاز ارزشمند از میزبان پرآوازه خود از انتهای جدول فاصله گرفتند.

باخت در ثانیه‌های پایانی، صدرنشینی لیگ را از کاله مازندران گرفت

شاگردان علی آرزومندی درتیم کاله مازندران هم با قبول دومین شکست این فصل خود با ۸ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماندند.

ثبت چهارمین شکست آورتا ساری

تیم آورتا ساری دیگر نماینده مازندران در هفته پنجم این مسابقات هم در بازی بیرون از خانه به مصاف تیم مس رفسنجان رفت و نتیجه این بازی را با امتیاز ۸۴ بر ۷۷ واگذار کردند.

این چهارمین شکست تیم آورتا ساری در پنج هفته سپری شده از لیگ برتر بسکتبال کشور محسوب می‌شود و با ۶ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

در هفته ششم این مسابقات روز پنجشنبه ۲ آذر تیم کاله در حساس‌ترین بازی هفته در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن پرافتخارترین تیم این مسابقات می رود و تیم آورتا ساری هم در آمل از تیم فولاد هرمزگان میزبانی خواهد کرد.

باخت در ثانیه‌های پایانی، صدرنشینی لیگ را از کاله مازندران گرفت

در مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور۱۲ تیم رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

تیم‌های کاله و آورتا ساری دو نماینده امسال مازندران درمسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *