سمیعی: استقلال پرونده ندارد، پرسپولیس دو پرونده انضباطی دارد!

سمیعی: استقلال پرونده ندارد، پرسپولیس دو پرونده انضباطی دارد!

سخنگوی باشگاه استقلال به اخبار ساعات گذشته مبنی بر تشکیل پرونده برای این تیم در کمیته انضباطی در ارتباط با کارگروه ناظر بر قراردادهای حرفه‌ای فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش سادس، ساعاتی قبلی خبری در ارتباط با تشکیل پرونده برای تیم استقلال مبنی بر رعایت نشدن برخی قوانین مرتبط با قراردادهای حرفه‌ای فصل جدید فوتبال ایران منتشر شد که در چند ماه گذشته منجر به کاهش چند امتیاز از پرسپولیس و سپاهان شده است.

فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره استقلال و سخنگوی این باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سادس درباره تشکیل پرونده برای این تیم به طرفیت کارگروه نظارت بر قراردادهای حرفه‌ای گفت: طبق استعلامی که از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گرفته‌ایم، هیچ گزارشی بابت استقلال به این کمیته نرفته و تنها پرونده‌ای که در یک هفته اخیر در کمیته انضباطی بوده، پرونده مالیات دو مربی خارجی پرسپولیس است که در فرآیند رسیدگی است. خیال هواداران راحت باشد. استقلال هیچ تخلفی نکرده است.

پرونده باشگاه استقلال به کمیته انضباطی رفت

همچنین رضا جاودانی، عضو و معاون کمیته انضباطی نیز در گفت‌وگوی کوتاه با سادس اعلام کرد که هنوز پرونده‌ای در ارتباط با استقلال به این کمیته ارجاع نشده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *