استقلال فراتر از تصورات، نوجوانان در آستانه شگفتی‌سازی

استقلال فراتر از تصورات، نوجوانان در آستانه شگفتی‌سازی

بازیکن سابق استقلال و تیم ملی گفت: نکونام به خوبی توانسته است روحیه جنگندگی و فداکاری را به شاگردانش تزریق کند و تا امروز نیز نتایج بسیار خوبی حتی فراتر از تصورات گرفته است.

علیرضا اکبرپور، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با سادس، درباره شرایط این تیم اظهار کرد: استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر در بهترین شرایط خودش قرار دارد و کادرفنی باید تلاش کند تا بازیکنان را در حالت ایده‌آل نگه دارد تا در این تعطیلی لیگ افت نکنند. این استقلال می‌تواند قهرمان شود، هر چند سخت‌ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.

استقلال بهتر از تفکرات عمل کرده است

او درباره دیدار استقلال مقابل ذوب آهن افزود: دیدارهای استقلال و ذوب‌آهن همیشه هم جذاب بوده و هم سخت. تیم اصفهانی با مربیگری محمد ربیعی نتایج درخشانی در این فصل گرفته و حتی تا رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر هم صعود کرده است. امیدوارم استقلال در این بازی هم ۳ امتیاز را کسب کند و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کند. نکونام به خوبی توانسته است روحیه جنگندگی و فداکاری را به شاگردانش تزریق کند و تا به امروز نیز نتایج بسیار خوبی حتی فراتر از تصورات گرفته است.

اکبرپور درباره گلزنی سلیمی در بازی گذشته استقلال گفت: سلیمی مدافع جوان و آینده‌داری است که در ابتدای فصل هنوز با بازیکنان به هماهنگی نرسیده بود اما با گذشت زمان جایگاه خودش را در ترکیب تیم پیدا کرد. این روزها که مرادمند مصدوم است سلیمی می‌تواند بهترین گزینه برای خط دفاع استقلال باشد.

بازیکن سابق استقلال درباره گلزنی بلانکو برای استقلال بیان کرد: بلانکو مهاجم توانمندی است و در این مدت هم تلاش خوبی داشته تا خودش را به بهترین شکل آماده حضور در میدان نماید. او بسیار باهوش است و در جای‌گیری خوب عمل می‌کند. اگر بلانکو به فرم ایده‌آلی برسد مشکلات خط حمله استقلال را حل می‌کند.

او درباره شایعه کسر امتیاز از استقلال به خاطر عدم رعایت سقف قرارداد تصریح کرد: امتیازی از استقلال کم نمی‌شود، چون همه چیز در این تیم مشخص است. دیگر چگونه باید عمل می‌کردند تا مشخص شود قانون را رعایت کرده‌اند. در این تیم بازیکنان مبالغ قراردادهای خود را کم کردند تا مربی‌شان بتواند روی نیمکت بنشیند.

«درباره بازی تیم ملی مقابل ازبکستان چه نظری دارید؟» اکبرپور در پاسخ به این سوال توضیح داد: تیم ملی توانست در گام نخست هنگ کنگ را شکست دهد و باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا در دیدار مقابل ازبکستان هم امتیاز بگیرد. به نظرم با توجه به شرایط خوب تیم ملی و همدلی بین بازیکنان این امر میسر است. ازبکستان بازیکنان خوب زیادی دارد و می‌تواند برای ما خطرساز شوند زیرا در حمله تیم خوبی هستند و ممکن است کار دستمان بدهد. از نظر فیزیک بدنی هم بازیکنان‌شان شرایطی مشابه بازیکنان تیم ملی کشورمان دارند.

نوجوانان می‌توانند شگفتی‌ساز شوند

اکبرپور درباره دیدار تیم نوجوانان ایران با مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی گفت: مراکش تیم خوبی است و حریف دست و پا بسته‌ای نیست و مسابقه سختی با این تیم خواهیم داشت. البته این تیمی که من دیدم می تواند در جام جهانی شگفتی‌ساز شود.

استقلال فراتر از تصورات، نوجوانان در آستانه شگفتی‌سازی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *