مرکز ارتباطات بیمه پارسیان فعاليت خود را آغاز كرد

مرکز ارتباطات بیمه پارسیان به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور ارتباط و پاسخگویی هرچه بهتر با بیمه‌گذاران و مشتریان این شرکت به صورت رسمی افتتاح شد.
به گزارش سادس به نقل از خبرهاي بانكي، مرکز ارتباطات بیمه پارسیان که به نوعی هم مرکز ارتباط تلفنی و هم پاسخگویی به سئوالات بیمه ای و هم راهنمای مراجعان بیمه پارسیان است، با نرم افزارهای به روز و همچنین پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای راه‌اندازی شده و از این پس تمامی کسانی که با بیمه پارسیان تماس می‌گیرند با راهنمایی پرسنل این مرکز در سریعترین زمان ممکن به پاسخ خود خواهند رسید.

هادی اویارحسین عضو هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه پارسیان در مراسم افتتاح این مرکز ضمن تأکید بر پاسخگویی و راهنمایی مشتریان و تمام کسانی که در ارتباط با بیمه پارسیان هستند، ابراز امیدواری کرد مسیر پیشرفت و تعالی شرکت با ترکیب فن آوری های جدید و پرسنل آموزش دیده همچنان ادامه داشته و بیمه پارسیان را همواره در جایگاه یک شرکت حرفه‌ای و توانمند در صنعت بیمه کشور حفظ کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *