اجرای بیش از ۲ هزار عنوان برنامه در هفته بسیج قم

سادس/قم فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) گفت: با آغاز هفته بسیج، ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه با همکاری رده‌های مختلف بسیج در استان اجرا می‌شود.

سردار موحد در جمع خبرنگاران، شعار هفته بسیج امسال را «بسیج امید ملت ایران» اعلام کرد و گفت: امسال ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه، رزمایش و طرح محرومیت زدایی در استان، به ویژه در مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی از اجرای رزمایش جهاد گران فاطمی (فردا ۲۹ آبان) با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج و ریاست بسیج سازندگی کشور خبر داد و گفت: در قالب اجرای این رزمایش در ۱۰ روز، خدمت جهادی در مناطق مختلف ارائه می‌شود.

سردار موحد افزود: سه شنبه ۳۰ آبان نیز با برگزاری مجمع بسیج استان با حضور استاندار، نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی و نخبگان بسیجی، ۶ طرح فرهنگی و اقتصادی بررسی می‌شود.

وی گفت: رزمایش ۳۱۳ صالحین و نمایش اقتدار بسیج، روز جمعه ۳ آذر از ساعت ۹ تا ۱۱، با حضور حلقات صالحین و گروه‌های نقش آفرین بسیج در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

دیدار با خانواده معظم شهدا، طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق محروم استان نمایش تئاتر و افتتاح مرکز فنی حرفه‌ای بسیج سازندگی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

به گزارش سادس، ۲۹ آبان تا ۵ آذر هفته بسیج نام گذاری شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *