صعود به یورو برای ایتالیا "اجبار" است

صعود به یورو برای ایتالیا "اجبار" است

مدافع تیم ملی ایتالیا عنوان کرد صعود به یورو برای مدافع عنوان قهرمانی یک اجبار است.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم ملی فوتبال ایتالیا توانست ۵ بر ۲ مقدونیه شمالی را در انتخابی یورو شکست دهد. این پیروزی به این معناست که ایتالیا عصر دوشنبه در ورزشگاه بی‌طرف در لورکوزن تنها به یک امتیاز مقابل اوکراین نیاز دارد تا جواز حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به دست بیاورد. ایتالیا در صورت باخت از رسیدن به یورو باز خواهد ماند.

فدریکو دی‌مارکو، مدافع تیم ملی ایتالیا در صحبت‌هایی درباره دیدار حساس با اوکراین گفت: همه مسابقات در سطح ملی بسیار سخت هستند. اوکراین تیم ملی قدرتمندی است و ما باید در هر لحظه از بازی مراقب باشیم. وی ادامه داد: به نظر من صعود به یورو تقریبا یک وظیفه است. اجبار است که به یورو صعود کنیم. ایتالیا در آخرین دوره توانست قهرمان شود و هواداران از ما خواستار صعود مجدد هستند. برابر مقدونیه بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم، فعال بودیم و آنچه مربی از ما در طول هفته خواسته بود را انجام دادیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: بسیاری از تیم‌ها پس از زدن دو گل، عقب می‌نشینند و سعی می‌کنند از نتیجه دفاع کنند ولی ما جلوتر بودیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کردیم.

ایتالیا در حال حاضر همراه با اوکراین ۱۳ امتیازی در رده دوم قرار دارد، بنابراین یک تساوی کافی است چرا که ایتالیا در بازی رودررو بهتر عمل کرده و می‌تواند با یک تساوی مسافر آلمان شود. ایتالیا توانست در دیدار رفت اوکراین را  در سن سیرو با دو گل دیوید فراتسی در سپتامبر ۲ بر یک شکست دهد.

پس از از دست دادن جام جهانی سال گذشته، ایتالیا، قهرمان اروپا شروع ضعیفی در رقابت‌های مقدماتی یورو تحت هدایت روبرتو مانچینی داشت و در  خانه به انگلیس باخت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *