مصاف حساس جوکوویچ و سینر در فینال با طعم انتقام

مصاف حساس جوکوویچ و سینر در فینال با طعم انتقام

نواک جوکوویچ با شکست قاطع کارلوس آلکاراس به دیدار فینال رقابت‌های تنیس پایان فصل در تورین راه یافت.

به گزارش سادس، در جریان دیدار نخست مرحله نیمه نهایی تنیس پایان فصل در تورین ایتالیا، یانیک سینر ایتالیایی در ادامه نمایش پر قدرت خود در این مسابقات اینبار با نتیجه ۲ بر یک از سد دنیل مدودف روس گذشت. سینر در میان تشویق شدید هموطنان خود در ست های اول و سوم این مسابقه به ترتیب با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر یک به برتری رسید و در ست دوم نیز با نتیجه ۷ بر ۶ شکست خورد تا در نهایت با برتری دو بر یک راهی دیدار فینال شود.
اما در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات،‌ نواک جوکوویچ مرد اول تنیس جهان و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات از صربستان برابر کارلوس آلکاراس نفر دوم تنیس جهان از اسپانیا به میدان رفت و با نتیجه قاطع ۲ بر صفر به برتری رسید تا حریف سینر در فینال شود.
جوکوویچ در این دیدار در دو ست با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۲ مقابل آلکاراس صاحب برتری شد و به فینال راه یافت.
به این ترتیب نواک جوکوویچ و یانیک سینر در دیداری حساس برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های پایان فصل در تورین به مصاف هم می روند.
سینر ۵ روز پیش در مرحله گروهی این رقابت ها در دیداری پر حاشیه با حمایت شدید هموطنان خود موفق به شکست ۲ بر یک جوکوویچ شد و اینبار جوکوویچ برای گرفتن انتقام از سینر و رسیدن به هفتمین عنوان قهرمانی خود در این مسابقات راهی میدان خواهد شد.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *