پولادگر: باید جامعه جهانی یک صدا نابودی رژیم منحوس صهیونیستی را طلب کند

پولادگر: باید جامعه جهانی یک صدا نابودی رژیم منحوس صهیونیستی را طلب کند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه روند برگزاری انتخابات فدراسیون‌هایی که تحت سرپرستی اداره می‌شوند آغاز شده است، گفت: برگزاری انتخاباتی که شرایط برگزاری نداشتند در حال انجام است.

به گزارش سادس، سید محمد پولادگر در حاشیه راهپیمایی حمایت از زنان و کودکان غزه، اظهار کرد: به دنبال اقدامات ظالمانه رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه و کشتار بی رحمانه‌ای که صورت داده‌اند، قهرمانان کشور در قالب مصاحبه و بیانیه اقدام کردند و امروز آحاد جامعه ورزش با حضور وزیر ورزش و جوانان در رابطه با اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی، اعلام انزجار می‌کنند.

وی ادامه داد: همه مردم جهان باید چهره پلید این رژیم را ببینند و اتفاقاتی که در چند هفته و چند ماه اخیر رخ داده نشانگر آن است که رژیم صهیونیستی پرده از چهره غیرانسانی خود برداشته و همه مردم دیدند چه اتفاقاتی رخ داد. اعتراضات به این رژیم از جوامع کشورهای اسلامی فراتر رفته چرا که فاجعه انسانی رخ داده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: کودکان معصوم ترین افراد روی کره خاکی هستند و زمانی که کار یک رژیم به جایی برسد که کودکان را به قتل برساند در نهایت پلیدی و پستی قرار دارد. باید جامعه جهانی یک صدا نابودی این رژیم منحوس را طلب کنند و همگی روزی را شاهد باشیم که این رژیم نابود شده است.

پولادگر در مورد رایزنی وزارت ورزش و جوانان برای تحریم هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی در رویدادهای بین‌المللی، عنوان کرد: این رایزنی ها صورت گرفته و برخی فدراسیون‌ها با فدراسیون‌های جهانی مکاتبه کرده و درخواست حذف تیم‌های این رژیم را از میادین بین المللی خواستار شده‌اند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وزارت ورزش و جوانان در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌هایی که تحت سرپرستی اداره می‌شوند، گفت: انتخابات را شروع کرده‌ایم و آن‌هایی که شرایط برگزاری نداشتند و به طور مثال استعلامات آن‌ها انجام نشده در حال انجام است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *