آخرین فرصت تیروکمان ایران برای حضور در المپیک پاریس

آخرین فرصت تیروکمان ایران برای حضور در المپیک پاریس

ملی‌پوشان ریکرو تیروکمان ایران جهت حضور در مسابقات المپیک پاریس تنها یک فرصت دیگر پیش‌رو دارند.

به گزارش سادس، ملی‌پوشان ریکرو ایران به منظور حضور در مسابقات المپیک پاریس صرفا مسابقات جهانی پاریس را پیش رو دارند، مسابقاتی که قرار است خردادماه سال آینده در ترکیه برگزار شود و ملی‌پوشان ریکرو امیدوار هستند با عملکرد مطلوب مجوز حضور در المپیک پاریس را کسب کنند.

پیش از این تیم‌ملی تیروکمان ایران دو فرصت دیگر پیش رو داشت تا بتواند در ماده ریکرو المپیکی شود؛ فرصت اول مسابقات جهانی آلمان بود که تیم ملی به دلیل عدم صدور روادید به این مسابقات اعزام نشد. همچنین مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک در بانکوک به عنوان فرصتی دیگر برای ملی‌پوشان ریکرو تلقی می‌شد که از ۱۹ تا ۲۲ آبان برگزار شد و تیم‌ملی تیروکمان ایران بدون کسب سهمیه المپیک پاریس در مسابقات قهرمانی آسیا به کار خود پایان داد.

صادق اشرفی، رضا شبانی، فائز محمدی و محمدحسین گلشنی در ماده ریکرو آقایان، مبینا فلاح، مهتا عبدالهی، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در ماده ریکرو بانوان و بیتا عاشق‌زاده در ماده کامپوند بانوان نفرات اعزامی ایران به این دوره از مسابقات بودند و سونگ چیل هونگ، سرمربی تیم‌ملی تیروکمان، مهسا بدخشان به عنوان مربی و امید نجاری به عنوان سرپرست تیم‌ملی را همراهی کردند.

حال اما مسابقات جهانی تیروکمان در ترکیه که قرار است خرداد ماه سال آینده برگزار شود آخرین فرصت تیروکمان ایران برای حضور در مسابقات المپیک پاریس است و شاگردان سونگ چیل هونگ می‌توانند برای آخرین بار شانس خود را برای حضور در جمع بهترین‌های تیروکمان امتحان کنند. گفتنی است در دوره قبل میلاد وزیری تنها نماینده ایران در مسابقات المپیک بود که در این دوره به دلیل مسائل پیش آمده در جمع ملی‌پوشان حضور ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *