مورینیو دنبال جانشین برای اسمالینگ

مورینیو دنبال جانشین برای اسمالینگ

ژوزه مورینیو از وضعیت کریس اسمالینگ در رم ناامید شده است و به دنبال خرید بازیکن است.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، کریس اسمالینگ، مدافع میانی ۳۳ ساله انگلیسی پس از باخت ۲ بر یک مقابل میلان در اول سپتامبر، دیگر برای جالوروسی در میدان ظاهر نشده است. از آن زمان، او به دلیل التهاب تاندون از میادین دور بود و ۱۳ بازی اخیر این باشگاه را در سری آ و لیگ اروپا از دست داد.

ژوزه مورینیو خیلی زیاد نگران این وضعیت شده است و اکنون انتظار دارد رم در پنجره نقل و انتقالات ژانویه آینده یک مدافع جدید انتخاب کند، زیرا معتقد است اسمالینگ ممکن است دیگر نتواند شرایط خوب قبل برای بازی را به دست بیاورد.

آن‌طور که کوریره دلو اسپورت گزارش داده است، اسمالینگ هنوز به تمرینات تیم با رم بازنگشته است و انتظار نمی‌رود قبل از تعطیلات کریسمس شرایط بازی را به دست بیاورد و همین امر  باعث ناامیدی مورینیو شده است.

ماراش کومبولا، دیگر مدافع تیم رم نیز به دلیل مصدومیت شرایط بازی ندارد و ایوان ندیکا نیز در سال جدید راهی جام ملت‌های آفریقا خواهد شد تا شرایط برای رم در ادامه سخت‌تر از قبل نیز شود.

لورنزو پلگرینی نیز بیش از یک ماه است که در دسترس ژوزه مورینیو و جالوروسی نیست و ۱۱ دقیقه در بازی مقابل سروت در لیگ اروپا بازی کرد. او هم‌چنین دو دیدار ایتالیا مقابل انگلیس و مالت در انتخابی یورو ۲۰۲۴ را نیز از دست داد ولی کم‌کم به مرز آمادگی نزدیک شده است. کاپیتان جالوروسی تنها توانسته در ۵ بازی از ۱۵ بازی رم در تمام رقابت‌ها در این فصل حضور داشته باشد که چهار مورد از آن‌ها در سری آ بوده است و دیگری بازی مقابل سروت در لیگ اروپاست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *