۲۰۰۰ فضای ورزشی درون‌مدرسه‌ای در سطح کشور ایجاد می‌شود

سادس/چهارمحال و بختیاری وزیر آموزش و پرورش از ایجاد ۲۰۰۰ فضای ورزشی درون‌مدرسه‌ای در سطح کشور خبر داد و گفت: ۵۹ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای هدیه آموزش و پرورش دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش سادس، رضامراد صحرایی امروز، ۲۵ آبان‌ماه در سفر به شهرکرد، در حاشیه حضور در دبیرستان اندیشه دستگرد، با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی نماد آمدن سند تحول بنیادین به کف مدرسه است، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی، طرح ایجاد بیش از ۲۰۰۰ فضای ورزشی درون‌مدرسه‌ای اعم از چمن مصنوعی، کلاس‌های تربیت‌بدنی و باشگاه‌های کوچک است که به لطف خدا به همه هدف آن در سطح کشور رسیدیم.

وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی در گام‌های پایانی خود قرار دارد و در ماه‌های آینده، طرح شهید سلیمانی ۲ با همکاری وزارت ورزش و جوانان و دستگاه‌های دیگر اجرایی خواهد شد که توجه ویژه ما حتما به مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: سند تحول بنیادین برای کشور سرتاسر برکت است، هر کدام از ابعاد آن که در هر سطحی اجرایی می‌شود اثر آن در مدرسه معلوم می‌شود.

صحرایی عنوان کرد: در این استان در راستای تحقق هدف سند تحول بنیادین مبنی بر تربیت زیستی و بدنی مجموعا ۵۹ فضای ورزشی از نوع چمن مصنوعی ایجاد شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *