دولت مردمی با روحیه جهادی بیشترین بهره‌وری را کسب کرده است‌

سادس/قم مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) گفت: وقتی گروه یا جمعیتی با تفکر و نگاه جهادی کاری انجام می‌دهد آن اقدام سرشار از خیر و برکت می‌شود و این دولت مردمی با روحیه جهادی در مدت زمان کمی، بیشترین بهره‌وری‌ را کسب کرده است.

حسین یکتا امروز ۲۵ آبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه «روایت پیشرفت» که در قم درحال برگزاری است، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اتفاقاتی که در این نمایشگاه در حال رخ دادن است، نشان از رقم خوردن اتفاقات بزرگی توسط منابع انسانی و استعدادهای جوان موجود در کشور با تفکر جهادی است.

وی افزود: وقتی گروه یا جمعیتی با تفکر و نگاه جهادی کاری انجام می‌دهد آن اقدام سرشار از خیر و برکت می‌شود؛ در این دولت هم دقیقاً این اتفاق رقم خورده و وقتی نمودار و شاخص‌ها را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم دولت مردمی در مدت زمان کمی بیشترین بهره‌وری‌ را داشته است.

یکتا تصریح کرد: تبیین دستاوردهای دولت به مردم، روحانیون و طلاب باعث می‌شود هر نفری که از این نمایشگاه بازدید می‌کند تبدیل به انسان رسانه شود؛ با انجام این موضوع شاهد خواهیم بود هر نفر در هرجایگاهی که هست، جهادگر تبیین و روایت کننده اقدامات دولت مردمی باشد.

این رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نسل جدید نیازمند تبیین واقعیت هاست و اگر ما روایت اول نکنیم دشمن آنطور که دلش می‌خواهد روایت و القا می‌کند و این باعث ایجاد انحرافات ذهنی برای جوانان می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *