درگیری‌های شدید در NBA/ ستاره وریرز «گوبر» را خفه کرد!

درگیری‌های شدید در NBA/ ستاره وریرز «گوبر» را خفه کرد!

در جریان دیدارهای بامداد امروز لیگ بسکتبال NBA، در دو بازی درگیری‌های شدیدی رخ داد.

به گزارش سادس، لیگ بسکتبال NBA در حالی بامداد امروز (چهارشنبه – ۲۴ آبان ۱۴۰۲) با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد که بامداد (به وقت ایران) پر حادثه و خشنی را در بازی‌های مختلف تجربه کرد. 

*خفه شدن گوبر توسط بازیکن گلدن‌استیت

در تقابل امروز تیم‌های مینه‌سوتا تیمبرولوز و گلدن استیت وریرز صحنه‌هایی به ثبت رسید که تعجب بسیاری از هواداران این لیگ را به همراه داشت؛ چرا که رخ دادن درگیری در دقایق ابتدایی یک بازی آن هم در همان دقیقه دوم کوارتر نخست، در نوع خود جالب بود.

این درگیری شدید از آنجایی شروع شد که پس از بلاک شدن توپ روی سبد گلدن‌استیت، بازیکنان این تیم در حال طرح‌ریزی یک ضد حمله به سمت سبد مینه‌سوتا بودند که «مک دنیلز»، بازیکن مینه‌سوتا به صورت عجیب لباس «کلی تامپسون» بازیکن گلدن‌سایت را کشید تا دلیل شروع درگیری باشد.

ویدیو/ درگیری‌های شدید و خشن بازی‌های بامداد امروز در NBA

موضوع به همینجا ختم نشد. با ورود دیگر بازیکنان دو تیم این درگیری شدیدتر شد تا آنجا که اتفاق اصلی رخ داد. در لحظاتی از این درگیری «دریماند گرین» ستاره گلدن‌استیت از پشت گردن «رودی گوبر» سنتر تیم مینه‌سوتا را گرفته و او را خفه می‌کند در نوع خود عجیب است.

بازیکنان خودی و تیم گلدن‌استیت که در حال جداسازی طرفین درگیری بودند، بارها تلاش می‌کنند تا گوبر را از دست «گرین» رها کنند که با مقاومت شدید این بازیکن رو به رو می‌شوند. نهایتا پس از چند دقیقه درگیری شدید این درگیری تمام شد.

در پایان این درگیری شدید، داور مسابقات دریماند گرین، کلی تامپسن و جیدن مک دنیلز را در دقیقه دوم از کوارتر اول بازی اخراج کرد. البته پیش‌بینی می‌شود برای عوامل این درگیری جرایم سنگینی نیز از طرف اتحادیه NBA در نظر گرفته شود.

درگیری‌های شدید در NBA/ ستاره واریرز «گوبر» را خفه کرد!

درگیری‌های شدید در NBA/ ستاره واریرز «گوبر» را خفه کرد!

*وقتی دیویس از کوره در رفت

درگیری بازی‌های بامداد امروز به همینجا ختم نشد. در تقابل تیم‌های لس‌انجلس لیکرز و ممفیس گریزلیز، «آنتونی دیویس» فوق‌ستاره تیم لیکرز در کوارتر نخست بازی روی پاس «لبران جیمز» توپ را وارد سبد ممفیس کرد که هنگام برگشت، با شیطنت بازیکن ممفیس از کوره در رفت.

او در صحنه مذکور پس از یک پرش ساده توپ را به سبد ممفیس وارد کرد اما هنگام برگشت «سانتی آلداما» بازیکن تیم ممفیس به صورت عجیبی خود را وارد تنش با «دیوس» کرد که او هم با با هل دادن این بازیکن را نقش بر زمین کرد و به سمت زمین خودی برگشت.

در ادامه در مسیر بازگشت «دزموند بین» به سمت سنتر لیکرز حمله کرد و با او وارد درگیری شد که با ورود سایر بازیکنان دو تیم به صحنه، درگیری گسترش یافت اما با پادرمیانی بازیکنان باتجربه و اعضای کادرفنی دو تیم، این درگیری پایان یافت تا داور هم از دادن کارت قرمز به بازیکنان دو تیم خودداری کند.

درگیری‌های شدید در NBA/ ستاره واریرز «گوبر» را خفه کرد!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *