مدیرنماها بلای جان فوتبال خوزستان شده‌اند/مشکل استقلال پورموسوی نیست

مدیرنماها بلای جان فوتبال خوزستان شده‌اند/مشکل استقلال پورموسوی نیست

سادس/خوزستان یک مربی فوتبال معتقد است مدیرنماها بلای جان فوتبال خوزستان شده‌اند.

کریم شریفی در گفت و گو با سادس، اظهارکرد: فوتبال خوزستان در عرصه باشگاهی با سوء مدیریت روبه‌رو است، مدیرنماهایی که بلای جان فوتبال این استان شده اند. شرایط اکنون به صورتی است که معتقدم فقط نامی از فوتبال خوزستان مانده است.

در دهه ۵۰ تا ۷۰ خبری از بازیکن بی‌کیفیت و غیربومی در خوزستان نبود

وی ادامه داد: در دهه ۵۰ تا ۷۰، فوتبال خوزستان مهد فوتبال ایران بود و ۵۰ درصد بازیکنان تیم ملی در تمام رده های سنی از فوتبالیست های خوزستان تشکیل می شد و تیم های خوزستانی با فوتبال ناب خوزستانی همیشه در کورس قهرمانی بودند. در آن مقطع ورزشگاهای استان پر از تماشاگر بود و خبری از بازیکنان بی کیفیت و غیربومی هم نبود. آن زمان حتی از پول، دلالی و این که مثل فوتبال فعلی هرکسی برای بودن تن به هرکاری بدهد، اصلا خبری نبود؛ از مدیر گرفته تا تماشاگر و بازیکنان همه برای نام زرین فوتبال خوزستان جان می دادند و تنها دلخوشی مردم خوزستان همین فوتبال بود.

مشکل استقلال خوزستان پورموسوی نیست

این مربی فوتبال عنوان کرد: در حال حاضر فوتبال خوزستان در بستر بیماری است چون افرادی در فوتبال خوزستان یکه تازی می کنند که چیزی از این فوتبال نمی دانند؛ در عرصه باشگاهی نبود مدیریت فوتبالی، توانمند و کاردان بلای جان فوتبال استان شده است. اگر نگاهی به نتایج سه نماینده استان در لیگ برتر داشته باشیم، واقعا شرم آور است. استقلال خوزستان شروع ناامیده کننده ای داشت و شاید یکی از دلایل آن نبود مدیریت صحیح باشد. البته استقلال خوزستان نسبت به دو نماینده دیگر استان فوتبال بهتری ارائه داده است و به نظر من نباید پورموسوی را مشکل این تیم دانست. اما نبود هیات مدیره فوتبالی و نداشتن کمیته فنی از مشکلات این باشگاه است. ضمن این که بزرگان فوتبالی استان در باشگاه استقلال خوزستان جایی ندارند، در صورتی که با حضورشان می توانستند در چنین شرایطی کمک حال باشند.

ویسی باید با کمک بزرگان آبادان، نفت را از بحران خارج کند

وی با بیان این که نفت آبادان در بحران به سر می برد و هرگز نتوانسته از حیثت فوتبال آبادان دفاع کند، گفت: به نظر من فقط نامی از صنعت نفت مانده است و شاهد آن کیفت فوتبال برزیلی نیستیم چون بازیکنان خلاق آبادانی کمتر در این تیم دیده می شود. این تیم نیاز به درمان دارد و ویسی باید با کمک بزرگان فوتبال آبادان این تیم را از بحران خارج کند.

فولاد با مارتینس هم تماشاگرپسند بازی نمی‌کند

شریفی بیان کرد: فولادخوزستان با آمدن مارتنیس هم هرگز فوتبال تماشاگرپسندی ارائه نداده است چون این تیم در شروع فصل خوب بسته نشد و بازیکنان این تیم کیفت خوب فوتبالی ندارند. از بازیکنان خلاق و جوان در این تیم خبری نیست و یکی از دلایل بد بازی کردن فولاد نیز نبود بازیکنان خلاق خوزستانی در این تیم است. اگر فولاد به همین شکل در ادامه بازی ها ظاهر شود، با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد شد و چه بسا خطر سقوط را هم احساس خواهد کرد. فولاد در گذشته اعتبار فوتبال خوزستان بود و بازیکنان زیادی به فوتبال ایران و تیم ملی معرفی کرد ولی اکنون دست به سوی بازیکنان پیر، بی کیفیت و غیربومی دراز کرده است که جای تاسف دارد.

نبود مدیریت درست در باشگاه‌ها، فوتبال خوزستان را به بیراهه می‌برد

وی گفت: از آقای طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان تشکر می کنم که همه نوع همکاری را با نمایندگان فوتبال استان دارد و همیشه در محل تمرین این تیم ها حاضر می شود واین اقدام او دلگرم کننده است ولی نبود مدیریت درست در عرصه باشگاهی فوتبال استان را به بیراهه هدایت می کند. فوتبال ما در عرصه باشگاهی مدیران توانمندی مثل مسعودرضاییان، دهکردی، سیاوش بختیاری زاده را نیاز دارد تا شاهداقتدار فوتبال استان باشیم.

بازیکنان خلاق خوزستان به دلیل نداشتن پول و رابطه نابود می‌شوند

این مربی فوتبال خاطر نشان کرد: خوزستان معدن بازیکن است ولی از این معدن به درستی استفاده نمی شود چون در فوتبال استان ما نبود مربیان توانمند و استعدادساز هم بلای جان بازیکنان خلاق شده است و شاهد هستیم خلاقیت بازیکن در فوتبال استان معنایی ندارد. متاسفانه پول بازیکنان بی کیفت را در راس فوتبال خوزستان قرار می دهد و فوتبال امروزی متعلق به بازیکنان خلاق نیست و این بازیکنان به علت نداشتن پول و رابطه نابود می شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *