جزئیات ۳ دیدار رادان با نخست‌وزیر، دبیرشورای امنیت ملی و رئیس بسیج مردمی عراق

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا از دیدارهای جداگانه سردار احمدرضا رادان با با نخست وزیر، دبیر شورای امنیت ملی و رئیس بسیج مردمی عراق خبر داد و جزئیاتی از مباحث مطرح شده در این دیدارها را اعلام کرد.

به گزارش سادس، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در گزارشی که از سفر سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا به کشور عراق منتشر کرده اعلام کرد که فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه سفر به این کشور که با دعوت وزیر کشور عراق انجام شده است، در سه دیدار جداگانه با نخست وزیر، دبیر شورای امنیت ملی و رئیس بسیج مردمی عراق دیدار کرده است.

بر این اساس در دیدار رادان با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، نخست وزیر این کشور بر لزوم افزایش همکاری‌های امنیتی پلیس دو کشور و مقابله با تروریسم و تحت پیگرد قرار دادن اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و تامین امنیت مرزهای مشترک تاکید کرده است. 

فرمانده فراجا همچنین در دیدار با قاسم الاعرجی، دبیر شورای امنیت ملی عراق  گسترش و ارتقای سطح همکاری‌های امنیتی و انتظامی در حوزه‌های مختلف و اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در حوزه‌های مرزی و آموزشی را مورد تاکید قرار داده است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رادان در دیدار با فالح الفیاض، فرمانده بسیج مردمی عراق از نقش نیروهای حشد الشعبی در تامین امنیت عراق و همچنین امنیت زوار اربعین حسینی قدردانی کرده و امنیت عراق را برای امنیت ایران و کل منطقه مهم توصیف کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *