تقصیر۷۵درصدی شهرداری وپیمانکار در مرگ دو کودک دربوستان منطقه۲۱/اعلام نظر نهایی ازسوی مرجع قضایی

عضو شورای شهر تهران اعلام کرد که در حادثه مرگ دو کودک در بوستان منطقه ۲۱ شهرداری تهران ۲۱ درصد و پیمانکار ۵۰ درصد مقصر شناخته شده‌اند.

به گزارش سادس، ناصر امانی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده قضایی مرگ دو کودک در بوستانی در منطقه ۲۱ گفت: بعد از حادثه فوت دو کودک که در یکی از بوستان‌های منطقه ۲۱ جان خود را از دست دادند تذکرات جدی در شورای شهر مطرح شد و مرجع قضایی نیز وارد ماجرا شد و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل داد و از یک کارشناس قضایی منتخب خواسته بودند که بررسی‌های لازم را در خصوص این پرونده انجام داده و نتیجه آن را به مقام قضایی اعلام کند.

به گفته این عضو شورای شهر تهران، اخیرا این کارشناس نظر خود را اعلام کرده است که بر این اساس ۲۵ درصد شهرداری تهران، ۵۰ درصد پیمانکار و ۲۵ درصد والدین این کودکان مقصر شناخته شدند که البته نظر نهایی را باید مرجع قضایی اعلام کند و ممکن است که مقام قضایی درصدها را جابجا کند؛ اما با این حال ۷۵ درصد شهرداری و پیمانکار مقصر اعلام شدند.

وی گفت: چندی پیش در یکی از بوستان‌های شهرداری تهران واقع در منطقه ۲۱ دو کودک توپ‌شان در استخر ذخیره آب که سرپوشیده نبود سقوط کرده و فنس‌ها نیز مانع عبور کودکان نشدند و متأسفانه جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه ما از شهردار تهران درخواست کردیم که در صورت بروز چنین حوادثی منهای ورود مرجع قضایی، در ارزشیابی مدیران نیز چنین حوادثی را مد نظر قرار دهند، گفت: در حال حاضر ۷۵ درصد شهرداری و پیمانکار در مرگ این دو کودک مقصر شناخته شده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *