معمای خط حمله‌ میلان در زمستان حل می‌شود؟

معمای خط حمله‌ میلان در زمستان حل می‌شود؟

میلان به شدت جاناتان دیوید، مهاجم لیل را زیر نظر دارد.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، دیوید ۲۳ ساله در این فصل در ۱۲ بازی لیگ دو گل برای لیل در لیگ یک فرانسه به ثمر رسانده است. این عملکرد باعث شده است که ارزش نقل و انتقالاتی او از  ۶۰ میلیون یورو به ۴۰ میلیون یورو کاهش یابد، در حالی که این ملی‌پوش کانادایی تا ژوئن ۲۰۲۵ قرارداد دارد.

سران میلان ایتالیا به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم گلزن هستند و به همین خاطر روی به جاناتان دیوید از لیل آوردند و قصد دارند او را به خدمت بگیرند. 

روسونری به دنبال رسیدن به توافق با لیل در پنجره نقل و انتقالات ژانویه هستند تا دیوید در تابستان به آن‌ها بپیوندد.

روسونری، مارکو اسپورتیلو و لوکا رومرو (هر دو بازیکن آزاد)، روبن لوفتوس‌چیک (۱۶ میلیون یورو) و کریستین پولیشیچ (۲۰ میلیون یورو) از چلسی، تیجانی رایندرز از آلکمار (۱۹ میلیون یورو) و نوآ اوکافور از سالزبورگ (۱۴ میلیون یورو) را برای فصل جدید به خدمت گرفته است. 

الکس خیمنز نیز به صورت قرضی از رئال مادرید با گزینه خرید قطعی در آینده به این تیم آمده است و سامو چوکوئزه، مهاجم نیجریه‌ای نیز با حدود ۳۰ میلیون یورو قرارداد بست.

بازنشستگی زلاتان و بالارفتن سن اولیویه ژیرو باعث شده است تا سران روسونری نیز خواستار جذب یک مهاجم شوند. طبق نوشته روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، مدیران روسونری در صورت ناکامی در خرید دیوید، آماده‌اند مبلغی در حدود ۱۵ میلیون یورو برای جذب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، پرداخت کنند طارمی فصل گذشته ۳۱ گل و ۱۴ پاس گل را در تمامی رقابت‌ها برای پورتو به ثبت رساند که شامل ۲۲ گل در لیگ و پنج گل در هفت بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *