محرز: با درخواست گواردیولا مخالفت کردم/ من شایسته توپ طلای ۲۰۲۳ آفریقا هستم

محرز: با درخواست گواردیولا مخالفت کردم/ من شایسته توپ طلای ۲۰۲۳ آفریقا هستم

ریاض محرز از راز جدایی خود از منچسترسیتی سخن به میان آورد. او خود را شایسته کسب توپ طلای فوتبال آفریقا در سال ۲۰۲۳ می‌داند.

به گزارش سادس و به نقل از اکیپ، ریاض محرز روزهای خوبی را در منچسترسیتی تجربه کرد.

این بازیکن الجزایری که سابقه انتخاب به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را در کارنامه دارد، تصمیم گرفت که در تابستان منچسترسیتی را به مقصد الاهلی عربستان ترک کند.

او درباره جدایی خود از سیتیزن‌ها سخن به میان آورد و گفت: من خودم تصمیم به جدایی از منچسترسیتی گرفتم. احساس کردم که این فرصت دیگر برای من تکرار نخواهد شد. به خودم گفتم که ۵ سال در منچسترسیتی بازی کردم و به همه جام‌ها دست پیدا کردم و اکنون نوبت تجربه‌ای جدید است.

محرز ادامه داد: اصلا از انتقال به الاهلی پیشمان نیستم. گواردیولا تلاش کرد تا من را متقاعد به ماندن کند اما مسئولان الاهلی پروسه جدید تیم را برای من توضیح دادند و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم. سطح لیگ عربستان تغییر کرده است و به نظرم این تغییر همچنان ادامه خواهد داشت. باشگاه‌های این کشور باز هم به جذب بازیکنان بزرگ ادامه خواهند داد.

محرز از گزینه‌های اصلی کسب توپ طلای فوتبال آفریقا در سال ۲۰۲۳ است. او خودش را شایسته این جایزه می‌داند.

این هافبک الجزایری گفت: بر این باور هستم که من شایسته توپ طلای ۲۰۲۳ آفریقا هستم. فصل بسیار خوبی را با سیتی پشت سر گذاشتم و سه‌گانه را به دست آوردم. حتی در تیم ملی هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادم و به همین خاطر شایسته این جایزه هستم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *