شکست آلکاراس در دور نخست تنیس پایان فصل/ رکورد ۴۰۰ هفته صدرنشینی جوکوویچ!

شکست آلکاراس در دور نخست تنیس پایان فصل/ رکورد ۴۰۰ هفته صدرنشینی جوکوویچ!

کارلوس آلکاراس اسپانیایی در ادامه نمایش ضعیف خود طی ۲ ماه اخیر، اینبار در نخستین دیدار مسابقات پایان فصل تنیس مقابل الکساندر زورف آلمانی تن به شکست داد.

به گزارش سادس، کارلوس آلکاراس مرد دوم تنیس جهان از اسپانیا در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های فینال پایان فصل تنیس مردان در تورین ایتالیا، برابر الکساندر زورف نفر هفتم رنکینگ از آلمان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و متحمل سومین شکست متوالی خود شد.

آلکاراس در ست نخست پس از آنکه توسط زورف بریک شد به بازی برگشت و در نهایت ست نخست را با حساب ۷ بر ۶ به سود خود به پایان رساند اما در دو ست دیگر با ارائه نمایشی دور از انتظار به ترتیب با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ شکست خورد تا نشان دهد همچنان از دوران اوج خود فاصله دارد.

آلکاراس در ادامه رقابت های مرحله گروهی باید به مصاف دنیل مدودف و آندری روبلف هر دو از روسیه برود. مدودف و روبلف در دیگر دیدار این گروه امشب دوشنبه به مصاف هم می روند.

همچنین در دیگر گروه این رقابت ها،‌نواک جوکوویچ مرد اول تنیس جهان از صربستان در نخستین دیدار خود در دیداری نه چندان آسان مقابل هولگر رونه دانمارکی با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

جوکوویچ با کسب این پیروزی هشتمین صدرنشینی دوران حرفه ای خود در پایان فصل را بدست آورد و جام صدرنشینی پایان فصل را بالای سر برد. اسطوره تنیس جهان همچنین در آستانه رکورد ۴۰۰ هفته صدرنشینی در رنکینگ برترین های تنیس قرار گرفت.

همچنین در دیگر دیدار این گروه، یانیک سینر ایتالیایی نیز با نمایشی بی نقص ۲ بر صفر و با نتیجه مشابه ۶ بر ۴ برابر استفانوس سیتسیپاس یونانی به برتری رسید.

جوکوویچ و سینر فردا سه شنبه در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *