آغاز دور برگشت لیگ برترفوتسال امیدهای کشور

آغاز دور برگشت لیگ برترفوتسال امیدهای کشور

سادس/قم مدیر تیم‌های‌ پایه‌ آنا صنعت‌ قم گفت: دیدارهای دور برگشت گروه لیگ‌ برتر فوتسال‌ امیدهای‌ کشور از ۲۳ آبان‌ماه در قم پیگیری می‌شود.

ابراهیم جوکار در گفت‌وگو با سادس عنوان کرد: لیگ‌برترفوتسال‌امیدهای کشور در دو گروه برگزار می‌شود که تیم آناصنعت‌ قم در گروه دوم با تیم‌های شهدای گمنام‌مراغه، گیتی‌پسنداصفهان، مقاومت‌قم، فولادزرندکرمان و استعدادهای‌ درخشان‌ مشهد رقابت می‌کند.

وی افزود: دور رفت مسابقات گروه دوم به میزبانی مراغه برگزار شد و تیم‌های گیتی‌پسند، استعدادهای‌ درخشان و آناصنعت به ترتیب در رده‌های اول تا سوم گروه ایستادند.

جوکار ادامه داد: در دور رفت به علت عدم داشتن تمرین کافی نتایج خوبی نگرفتیم اما مصمم هستیم تا با نتایج خوبی که در دور برگشت می‌گیریم به مرحله نهایی مسابقات راه پیداکنیم.

وی افزود: دوربرگشت مسابقات گروه دوم لیگ‌برترفوتسال‌امیدهای کشور از ۲۳ آبان‌ماه به میزبانی استان قم و در سالن شهیدحیدریان آغاز و تا ۲۷ آبان ادامه خواهد داشت.

مدیرتیم‌های‌پایه‌آناصنعت‌قم اظهار کرد: قم هر ساله حداقل یک مرحله از بازی‌های لیگ‌برترامید را میزبانی کرده و تجربه کافی برای میزبانی داریم.

وی افزود: تیم‌های خوبی در گروه ما قرار دارند و رقابت برای صعود به مرحله نهایی حساس و تنگاتنگ است، همچنین سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بوده و دست کمی از لیگ‌های بزرگسالان کشور ندارد.

جوکار گفت: مطمئنا بعد از پایان بازی‌های لیگ‌برتر امید بازیکنان بسیاری از این تیم‌ها روانه لیگ‌های برتر و دسته اول بزرگسالان خواهند شد.

وی افزود: باشگاه آناصنعت نیز درنظر دارد بعداز این رقابت‌ها با نظر سرمربیان تیم‌های بزرگسالان و امید بازیکنانی را از تیم امید به تیم بزگسالان اضافه کند.

مدیر تیم‌های‌ پایه‌ آناصنعت‌ قم با اشاره به نیاز باشگاه به حمایت هواداران فوتسال دوست قمی ادامه داد: تمامی دیدارهای آناصنعت در دوربرگشت ساعت ۱۶ برگزار می‌شوند و از همه همشهریان فوتسال دوست برای حمایت از تیم آناصنعت دعوت می‌کنیم تا در سالن ۲۰۰۰ نفری شهید حیدریان حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *