طاهری: نوجوانان در باد شکست برزیل نخوابند

طاهری: نوجوانان در باد شکست برزیل نخوابند

کارشناس فوتبال به بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران توصیه می‌کند که زودتر برد مقابل برزیل را فراموش کنند.

بیژن طاهری در گفت‌وگو با سادس در خصوص برد تاریخی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل برزیل در جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی اظهار کرد: باید یک خسته نباشید جانانه به بازیکنان و اعضای تیم ملی گفت. کاری که آنها کردند مطمئنا سال‌ها در یاد می‌ماند و شکست دادن برزیل کار بزرگی بود.

او ادامه داد: این پیروزی نتیجه صبر و سکوت شیر بچه‌هایی است که در اردوهای طولانی مدت کار کردند و زحمت کشیدند تا تاریخ‌ساز شوند. این اعتماد به کادر و مربی با دانش ایرانی است که توانایی بسیار بالایی دارند اما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

طاهری درباره روحیه بازیکنان تیم ملی گفت: واقعا دست به کار بزرگی زدند. هر تیمی مقابل مدافع عنوان قهرمانی ۲ بر صفر عقب بیفتد خودش را می‌بازد و تسلیم می‌شود ولی یوزهای نوجوان ما جنگیدند. آنها امید داشتند و نتیجه‌ای رقم زدند که بسیار برای آینده فوتبال ما موثر خواهد بود.

او در مورد بازی مقابل انگلیس در دور دوم گفت: فقط این را می‌گویم که باید سنت‌شکنی کنیم و در باد این پیروزی بزرگ نخوابیم. باید شکست برزیل را هر چقدر هم که شیرین و دلنشین بود، فراموش کنیم و به بازی‌های بعد فکر کنیم تا بتوانیم شگفتی‌های جدیدی رقم بزنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *