بازیکن سپاهان: جایگاهمان را پس می‌گیریم

بازیکن سپاهان: جایگاهمان را پس می‌گیریم

محمد قربانی، بازیکن تیم سپاهان، معتقد است که این تیم به رده‌های بالاتر جدول رده بندی می‌رسد.

به گزارش سادس، محمد قربانی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از برد مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و واقعا لقب ال کلاسیکو که داده‌اند، درست است. بازی خیلی جذابی بود و خدا را شکر توانستیم برنده شویم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

بازیکن سپاهان درباره حمایت هواداران در ورزشگاه ادامه داد: واقعا امروز هواداران ما را حمایت کردند تا این جو زیبا را شاهد باشیم. خیلی لذت‌بخش بود و این جو به ما کمک کرد. مخصوصا طرحی که درست کردند خیلی جالب بود و شاید ۹۰ درصد این پیروزی به خاطر حضور تماشاگران رقم خورد. این پیروزی را به آنها هدیه می‌کنیم چون متعلق به خودشان است.

او در مورد جایگاه تیمش در جدول هم گفت: ما مسابقات عقب افتاده و کمتر نسبت به حریفانمان داریم. رفته رفته بازی‌های عقب افتاده را انجام می‌دهیم و دوباره به جدول برمی‌گردیم و جایگاه اصلی را پس می‌گیریم.

محمد قربانی همچنین درباره حضور در لیست جدید تیم ملی گفت: قبلا هم گفته بودم آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی کشورش دعوت شود و خدا را شکر مربی محترم تیم ملی، این اعتماد را به من داشت و این فرصت را به من داد تا به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شوم. امیدوارم عملکردم طوری باشد که برای تیم ملی مثمر ثمر باشم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *