باخت چادرملو در دیداری پرحاشیه

باخت چادرملو در دیداری پرحاشیه

سادس/یزد تیم چادرملود اردکان با نتیجه سه بر دو و در دیدار پر فراز نشیب و جنجالی در شهر رامسر مقابل نماینده این شهر تن به شکست داد.

آخرین دیدار هفته پنجم و سی‌ویکمین مسابقه لیگ برتر مردان در سال ۱۴۰۲ در سالن شهید صدر رامسر با صف آرایی تیم هورسان و چادرملو اردکان برگزار شد.

چادرملو قبل از شروع این مسابقه با دو برد و ۶ امتیاز در رتبه پنجم و هورسان با دو برد و پنج امیتاز در جایگاه نهم قرار داشتند و به همین دلیل این مسابقه برای جایگاه بهتر جدول اهمیت زیادی برای دو تیم داشت که در نهایت پس از ۱۸۰ دقیقه پر فراز و نشیب هورسانی‌ها فاتح این جدال شدند.

دست اول این مسابقه با امتیاز ۲۶ بر ۲۴ به سود چادرملو به پایان رسید، اما دست دوم و در امتیاز ۲۴ بر ۲۳ در حالی که به سود چادرملو بود با توقف ۱۵ دقیقه‌ای روبرو شد.

در این امتیاز داور ابتدا رای به سود نماینده اردکان داد که تماشاگران هورسانی از این رای عصبانی شده و با پرتاب بطری آب به داخل زمین اعتراض خود را اعلام کردند.

اعتراضی که داور در ادامه و با مشورت داور دوم رای خود را به سود هورسان تغییر داد و نتیجه ۲۴ بر ۲۴ شد، اما این تصمیم هم نیز با اعتراض بازیکنان تیم چادرملو روبرو شد.

در نهایت خشک کردن زمین برای ادامه مسابقه و پایان یافتن این حاشیه ها حدود ۱۵ دقیقه توقف در مسابقه ایجاد کرد و در نهایت این دست با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به سود هورسان به پایان رسید.

دست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ به سود چادرملو و دست چهارم هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود هورسان به پایان رسید تا سرنوشت این دیدار در دست پنجم مشخص شود.

هورسانی‌ها دست پایانی این دیدار جنجالی را با امتیاز میزبانی و تشویق ۶۵۰ تماشاگر خود با نتیجه  ۱۵ بر ۱۸ از آن خود کردند.  

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *