جذب کارشناس بازاریابی و تبلیغات به صورت «امریه» در جهاد دانشگاهی شریف

سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف کارشناس بازاریابی و تبلیغات به صورت نیروی امریه جذب می‌کند.

به گزارش سادس، مرکز آموزش سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف از میان مشمولان نظام وظیفه نیم‌سال دوم ۱۴۰۲ نیروی امریه جذب می‌کند.

داوطلب جذب نیروی امریه باید فارغ‌التحصیل مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های دولتی شهر تهران در رشته‌های مدیریت (گرایش‌های بازرگانی، اجرایی و ام بی ای در اولویت خواهند بود) و با معدل بالاتر از ۱۶ باشد.

«انجام تحقیقات بازار و تحلیل رقبا به منظور شناسایی روندها و فرصت‌ها برای بهبود کمپین‌ها»، «طراحی، اجرا و بهینه‌سازی کمپین ‌های بازاریابی»، «بهبود سئوی سایت» و «تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ» از جمله وظایف نیروی امریه خواهد بود.

«آشنایی کافی با مبانی بازاریابی و تبلیغات دیجیتال»، «مسلط به SEARCH CONSOLE، دارای دانش سئو»، «آشنا به اصول تولید محتوا و کپی رایتینگ»، «آشنا به طراحی و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی»، «آشنا به کار با google analytics,Tag manager»، «مهارت‌های قوی برای تغییر داده‌ها و استخراج نتایج جهت بهبود کمپین‌ها» و «آشنا به طراحی و اجرای تبلیغات کلیکی، همسان و بازگشتی» از جمله مهارت‌ها و شایستگی‌های تخصصی اعلام شده برای جذب است.

همچنین از جمله مهارت‌های عمومی اعلام شده از سوی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برای جذب نیروی امریه می‌توان به موارد «ایده‌پرداز»، «منظم»، «خلاقیت»، «توانایی انجام کار تیمی»، «مسئولیت پذیر» و «علاقه‌مند به فعالیت در حوزه آموزش» اشاره کرد.

متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به نشانی jdsl.jsharif@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *