دوئل هشت غول تنیس جهان در تورین

دوئل هشت غول تنیس جهان در تورین

هشت تنیسور برتر جهان برای کسب آخرین جام فصل به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت بازر، هشت تنیسور برتر جهان از امشب (یک‌شنبه) در فینال ATP در تورین دوئل خواهند کرد. علاوه بر نواک جوکوویچ که شانس نخست است، الکساندر زورف نیز در این رقابت‌ها حضور دارد.

در زیر به بررسی شرایط این هشت تنیسور می‌پردازیم:

دوئل هشت غول تنیس جهان در تورین

هولگر رون

جوان دانمارکی دوباره فرم خوب خودش را به موقع برای پایان فصل پیدا کرده است که ممکن است به دلیل همکاری او با بوریس بکر باشد. مربی جدید آلمانی او قرار است سرسختی ذهنی لازم را به رون آموزش دهد. این جوان ۲۰ ساله  بسیار با اعتماد به نفس به نظر می‌رسد. در تورین او می‌تواند به نیمه نهایی برسد.

الکساندر زورف

بهترین تنیسور آلمان درباره حضور در این رقابت‌ها گفت: این تورنمنت برای من اهمیت زیادی دارد که دوباره در فینال ATP حضور داشته باشم. این پاداش یک فصل خوب پس از مصدومیت است. اگر زورف در به نیمه نهایی برسد، شگفتی رخ خواهد داد.

استفانوس سیتسیپاس

تنیسور یونانی در رقابت‌های مهم قابل اعتماد بوده است. او در این فصل بیش از ۵۰ برد کسب کرده است. در سال ۲۰۱۹ او توانست یک بار در فینال ATP قهرمان شود. سیتسیپاس باید بر اعصابش مسلط باشد. این مشکل قدیمی او است. این تنیسور ۲۵ ساله در مراحل حساس بسیار اشتباه می‌کند. بعید است او این بار از مرحله گروهی عبور کند.

آندره روبلف

روبلف در حال حاضر در رتبه پنجم جهان قرار دارد. این تنیسور روس در سه تورنمنت اخیر پاریس، وین و شانگهای حداقل به نیمه نهایی راه یافته است. این تنیسور ۲۶ ساله یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در این تور است.  

یانیک سینر

سینر به عنوان تنیسور میزبان در این رقابت‌ها تلاش خواهد کرد. او در مسابقات داخل سالن وین و پکن قهرمان شد. در واقع تنها یک علامت سوال کوچک درباره شرایط این جوان ۲۲ ساله وجود دارد و آن سطح آمادگی جسمانی او است. سینر هر از گاهی مصدوم می‌شود و در سالی که گذشت رقابت‌های زیادی داشت.

دنیل مدودف

قهرمان سال ۲۰۲۰، در این فصل پنج قهرمانی در مسابقات به نام خود دارد. اگر این تنیسور ۲۷ ساله در اوجش باشد، یکی از شانس‌های اصلی برای قهرمان شدن در مسابقات است و بزرگ‌ترین رقیب جوکوویچ خواهد بود. 

کارلوس آلکاراس

در مورد شرایط بدنی این بازیکن اسپانیایی تردیدهایی وجود دارد. چند شکست اخیر، خود آلکاراس را هم شگفت‌زده کرد. کمی به نظر می‌رسد که قهرمان ویمبلدون اعتماد به نفس خود را از دست داده است. آسیب‌های عضلانی نیز شرایط را برای او سخت کرده است. در تورین همه چیز امکان‌پذیر است.

نواک جوکوویچ 

به نظر می‌رسد که تنیسور صرب از رقابت با رقیبان جوان خود لذت می‌برند. جوکوویچ در سه دوره از چهار تورنمنت گرند اسلم امسال قهرمان شده است اما او بیش‌تر می‌خواهد. در تورین او می‌تواند هفتمین عنوان قهرمانی خود در ATP Finals را کسب کند. هیچ کس قبل از او این کار را نکرده است. دقیقا همین رکوردها هستند که به نوله انگیزه می‌دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *