آنچلوتی: مجبور هستم در حق برخی از بازیکنان ظلم کنم

آنچلوتی: مجبور هستم در حق برخی از بازیکنان ظلم کنم

سرمربی رئال مادرید از درخشش شاگردانش در دیدار برابر والنسیا کاملا راضی و خوشحال است. او می‌گوید که مجبور است در رئال به بعضی از بازیکنان ظلم کند.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، هفته سیزدهم لالیگا شنبه شب با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین آن‌ها، رئال مادرید میزبان والنسیا بود و توانست با نتیجه ۵ بر یک این تیم را شکست دهد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی از ابتدا تا پایان زیبا و جذاب بود. نشان دادیم که چه کیفیتی داریم. به نظرم بازی بسیار خوبی بود و با شایستگی تمام به پیروزی دست پیدا کردیم.

او درباره این سوال که آیا این بهترین بازی رئال بود؟ گفت: بله. والنسیا نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد چرا که ما بسیار خوب ظاهر شدیم. همه چیز به خوبی پیش رفت و با ارائه یک بازی بسیار خوب به پیروزی رسیدیم. بازی کردن با والنسیا اصلا آسان نیست. ما هم در دفاع و هم در حمله بسیار خوب بودیم. تنها در ۱۵ دقیقه نخست کمی اذیت شدیم. بعد از آن یک بازی استثنایی و بی‌نظیر را به نمایش گذاشتیم.

او درباره عملکرد رودریگو و وینیسیوس گفت: همه بازیکنان خوب ظاهر شدند. وینیسیوس و رودریگو درخشیدند و در دو بازی اخیر سطح کیفی بسیار بالای خود را نشان دادند. کارواخال هم بسیار خوب بود. کار من در رئال مادرید آسان نیست چرا که همه بازیکنان باکیفیت و خوب هستند و این باعث می‌شود تا در بازی ندادن به بعضی از بازیکنان ظلم کنم.

آنچلوتی درباره بلینگام گفت: او در فیفا دی به همراه تیم ملی فوتبال انگلیس خواهد بود و بعد از آن به اردوی تیم برمی‌گردد. بلینگام باید از نظر کتف تقویت شود و فعلا کمی درد دارد.

سرمربی رئال مادرید درباره شگفتی‌سازی خیرونا گفت: به نظرم خیرونا می‌تواند برای قهرمانی بجنگد. آن‌ها بسیار خوب کار کرده‌اند و باید اعتراف کرد که بهتر از ما ظاهر شده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *