میرزایی: نکونام گفت به من نیاز دارد

میرزایی: نکونام گفت به من نیاز دارد

بازیکن استقلال با تشکر از جواد نکونام گفت: او چند بار به من زنگ زد و حالم را پرسید. به من گفت که نیم فصل به تو نیاز داریم و روحیه دادند.

به گزارش سادس، استقلال امروز (شنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال میزبان تراکتور بود و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید. رضا میرزایی، بازیکن مصدوم استقلال پس از این بازی اظهار کرد: به هواداران تبریک می‌گویم. خدا را شکر که ۲ بر صفر بازی را بردیم و سه امتیاز بازی را گرفتیم.

او درباره شرایط مصدومیتش گفت: شرایطم روز به روز بهتر می‌شود. ۲۰ روز تا یک ماه دیگر زمان نیاز دارم که آماده شوم. خدا آقا جواد را خیرش بدهد. امروز راجع به برخی مسائل با او صحبت کردم و با پادرمیانی، یک سری مسائل را حل کردند. او چند بار به من زنگ زد و حالم را پرسید. به من گفت که نیم فصل به تو نیاز داریم و روحیه دادند.

بازیکن استقلال گفت: قرار شد از سه شنبه تستی روی پای من انجام دهند و در کنار تیم تمرین را آغاز کنم.

حامدی‌فر: نمی‌دانم پیراهنم قسمت چه کسی شد

تراکتور و استقلال در جریان دیداری حساس از هفته دهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری دو بر صفر به سود آبی‌پوشان به اتمام رسید.
امید حامدی‌فر پس از پیروزی تیمش در خصوص اهدا پیراهنش به هواداران استقلال اظهار کرد: دوستان صمیمی‌ام روی سکو حضور داشتند، خواستم پیراهنم را به آن‌ها بدهم ولی نشد و نمی‌دانم‌ پیراهن قسمت چه کسی شد.

او ادامه داد: خدا را شکر توانستم در تمرینات خوب ظاهر شوم. تلاش کردم تا خودم را ثبت کنم و در ترکیب قرار بگیرم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی خوب عمل کنم. مهم این است که الان صدرنشین هستیم و بازی کردن من مهم نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *