توضیح جالب پدر ستاره لیورپول از آدم‌ربایی در کلمبیا

توضیح جالب پدر ستاره لیورپول از آدم‌ربایی در کلمبیا

پدر لوئیس دیاس توضیح داد که آدم‌رباها هیچگونه بدرفتاری‌ای با او نداشتند.

به گزارش سادس، لوئیس مانوئل دیاس، پدر لوئیس دیاس، مهاجم لیورپول بعد از پایان حادثه آدم ربایی برای اولین بار به این ماجرا واکنش نشان داد.

این مرد ۵۸ ساله روز پنجشنبه پس از ۱۲ روز اسارت توسط ارتش آزادی‌بخش ملی کلمبیا، آزاد شد. دیاس در ۲۸ اکتبر به همراه سیلنیس، همسرش، ربوده شد. همسر او البته پس از مدت کوتاهی توسط پلیس نجات یافت.

در یک کنفرانس مطبوعاتی، لوئیس مانوئل فاش کرد که آدم رباها با او رفتار خوبی داشتند. دیاس توضیح داد:”بسیار سخت بود، تقریباً ۱۲ روز را بدون خواب گذراندم. اگرچه رفتار آن‌ها خوب بود اما احساس راحتی نداشتم. دلم برای فرزندانم، شهر و دوستانم تنگ شده بود.”

دیاس همچنین فاش کرد که هیچ پولی برای آزادی او پرداخت نشده و آدم‌رباها هم نیز درخواستی نداشتند: “نه پیشنهاد مالی وجود داشت، نه درخواستی بود، همه چیز قانونی انجام شد.”

 دیاس در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد برای زندگی با پسرش به انگلستان برود، پاسخ داد: “آرزویم این است که در شهر خود بمانم. پدر و مادرم را در همین شهر به خاک سپرده‌ام. خانواده‌ام به طور کلی اینجا در بارانکا هستند. دولت از من حمایت بزرگی کرده، اطمینان دارم که امنیت وجود دارد تا در بارانکا بمانم.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *